woensdag 23 augustus 2017

Oh, So Eclectic & Color Theory Designer Paper

Hallo en goedemorgen! Leuk dat je (weer) komt kijken. 
Ik ben afgelopen weekend lekker aan het stempelen geweest.


Ik maakte onder meer deze kaart. Hiervoor heb ik één van mijn favorietjes gebruikt. 
De stempelset Oh, So Eclectic en bijpassende stansen Eclectic Layers.
Je vindt ze op pagina 133 van de catalogus.


Er zit een mooie achtergrond stans in de set, die ik voor deze kaart gebruikte.
Hierachter heb ik een stuk Designer Papier geplakt uit het blokje Color Theory.
De bloemen zijn gestempeld met Berry Burst en Powder Pink.
De takjes heb ik in de kleur Old Olive gestempeld. Daarna is alles gestanst.
Op de basiskaart heb ik nog wat kleine bloemetjes gestempeld.

Deze set biedt heel veel mogelijkheden. De leuke achtergrond stans kun je ook als sjabloon gebruiken en sponsen met inkt of combineren met de embossingpasta (pag.201).

De stempelset en stansen zijn apart verkrijgbaar. 
Maar schaf je ze samen aan. Dan ontvang je 10% bundelkorting. 
Hieronder vind je -tenslotte- een lijst met materialen, die ik ook gebruikt heb.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Op 1 september verschijnt 
de nieuwe herfst-/ wintercatalogus.
 Vraag 'm nu aan: mail@stampinclubnederland.nl



Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neemt u dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl 





1 opmerking:

Je@net zei

Vind dit zo´n mooie set. En wat een pracht van een kaart heb je ermee gemaakt, Yvonne!