zondag 14 januari 2018

Here's to Celebrating You! - Perennial Birthday



Hallo en leuk dat je even komt kijken. 

Ik heb vandaag een kaartje om te laten zien, die ik maakte met de allernieuwste producten uit Lente-/ Zomercatalogus 2018. Het kaartje is gebaseerd op een kaartje uit de catalogus (pagina 17), alleen heb ik de teksten iets aangepast. 


De set die ik gebruikte heet Perennial Birthday. En deze coördineert met de gelijknamig project Kit (pagina 16). Maar afzonderlijk kun je met de stempel set ook heel leuke kaartjes maken.

De kaartjes maakte ik voor een aantal van mijn teamleden, die afgelopen jaar hun 5-jarig jubileum vierden. De achtergrond heb ik daarom bestempeld met het cijfer 5 uit de stempelset Numbers of Years.

Met een Aquapainter en wat Lemon Lime Twist inkt heb ik de achtergrond gemaakt. Daarop de bloemen gestempeld. En om een 3D-effect te creëren heb ik nog wat bloemen op restjes gekleurd Cardstock gestempeld en uitgeknipt. Ik gebruikte de kleuren Pool Party en Berry Burst.

Tot stempels!

Yvonne



Sale-a-Bration 
3 januari - 31 maart 2018

Bij besteding van elke € 60,00 GRATIS een product kiezen uit de speciale folder.
Neem contact op voor meer informatie & bestellingen: mail@stampinclubnederland.nl



Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte producten of wilt u bestellen? Neem contact met mij op per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl









1 opmerking:

Je@net zei

Leuke kaart met deze mooie set, Yvonne.
Had 'm op m'n boodschappenlijstje staan, maar toch weer doorgestreept. Nu een beetje spijt van....