vrijdag 1 juni 2018

Nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 is live!


Vandaag is 1 juni en dat betekent dat de nieuwe jaarcatalogus 2018-2019 live is! 


klik om de catalogus te bekijken

Hierboven kun je de online versie bekijken.
Wil je liever een exemplaar in je brievenbus ontvangen? 
Stuur me dan even je adresgegevens per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Voor € 5,00 stuur ik 'm je toe per post. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht bij een eventuele bestelling. 

Plaats je een bestelling en heb je de catalogus nog niet?
 Dan ontvang je de catalogus bij je bestelling.

Natuurlijk mag je 'm ook komen ophalen bij mij thuis.

Catalogusfeestje 
2 juni 13.30 - 16.30 uur

Op zaterdag 2 juni (dat is morgen) kun je tijdens mijn open huis een aantal nieuwe producten komen bekijken en aanraken, de catalogus inzien en de nieuwe kleuren ontdekken. Tevens doe ik een grote collectie gebruikte en ongebruikte producten van de hand. Misschien zit er iets voor je bij? De catalogus kun je GRATIS meenemen. En natuurlijk is er koffie/ thee & lekkers. Ik verheug me op je komst!


In Colorclub 2018-2019


Binnenkort start er weer een In Colorclub bij StampinClubNederland
Er zijn nog een paar plekjes vrij.
Meer informatie kun je {HIER} vinden.

En vergeet morgen niet langs te komen op de website. Want
met een groep Nederlandse demonstratrices organiseren we dit weekend een bloghop met leuke & inspirerende projecten. Het thema is In Colors

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne



Geen opmerkingen: