vrijdag 17 augustus 2018

Bonus Days en Najaarscatalogus

Hallo!  De vakantie is weer voorbij :-(
En dus pakken we de draad weer op. De start was alleen wat moeizaam, want afgelopen maandag heb ik door een val (van de trap) mijn enkelbanden flink verrekt. Dus het gaat allemaal in een wat langzamer tempo. 

Maar dat mag de pret niet drukken! Want er is veel leuks gaande bij Stampin' Up! 

Deze maand nog kun je profiteren van de Bonus Days (t/m 31 augustus).
Bij elke bestelling van € 60,00 ontvang je een bonuscoupon t.w.v. € 6,00.
Deze bon kun je van 1 t/m 30 september verzilveren voor korting op een product.
Je mag zoveel bonnen sparen & inleveren als je wilt. 



Verder ben ik druk met het verzendklaar maken van de nieuwe najaarscatalogus. Ben je nog geen klant bij mij en ben je benieuwd naar de nieuwe herfst-/ en kerstproducten? Stuur me dan een e-mail met je gegevens, dan stuur ik je een gids per post. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl  

Als demonstratrice kunnen we een maandje eerder de nieuwe producten aanschaffen. En ik heb al veel leuke spulletjes binnen gekregen. Ben je nieuwsgierig wat ik heb gekozen? In het filmpje hieronder laat ik het je zien. Ik moest 'm even inkorten (want het was te lang...). Maar de spulletjes zijn superleuk en allemachtig PRACHTIG ;-).



Dit is nog maar een gedeelte. Er is nog veel meer leuks in de gids. 
Ik ben benieuwd wat jullie het leukste vinden uit de najaarscatalogus.   

Tot slot nog een aantal kaartjes die ik maakte voor mijn voorraadje.
Hiervoor gebruikte ik de bloem uit de stempelset Daisy Delight.
Het designer papiertje komt uit de Designer Series Paper Subtles.
Dat zijn handige papierblokjes van 15 x 15 cm. Verkrijgbaar in alle kleurgroepen.


Binnenkort hoop ik wat projectjes te laten zien met de nieuwe najaarsproducten.

Tot stempels!

Yvonne

  

Geen opmerkingen: