zondag 23 september 2018

Stampin' Up! Spirited Snowmen

Hoi, hoi! Leuk dat je weer komt kijken.

Ik ben afgelopen weken lekker bezig geweest met het maken van kerstkaartjes.
Overal lees ik dat het nog minder dan 100 dagen is tot de kerst....
Dus wordt het wel tijd om een begin te maken.

En aangezien ik door mijn gipsbeen nog steeds aan huis gekluisterd ben (dinsdag mag het eraf, yay!), heb ik al een aardig stapeltje gestempeld. 


 Vandaag laat ik jullie er twee zien. Ik maakte ze met de stempelset Spirited Snowmen
Wat zijn ze leuk he, die sneeuwmannen!? Al meteen toen ik ze voor de eerste keer in de catalogus zag, wist ik dat ik ze wilde hebben. 

Ik begon met het CAS-en (='Copy And Share') van de kaart uit de herfst-/ wintercatalogus op pagina 38. De stempelset is gecombineerd met de achtergrondstempel Buffalo Check. Ook al zo'n gave stempel, waarbij het liefde op het eerste gezicht was.


De basis is Lemon Lime Twist. Daarop is de achtergrondstempel afgedrukt in de kleur Shaded Spruce. Een kleiner stuk cardstock in de kleur Poppy Parade plakte ik op de basis en tenslotte de het Whisper White met de sneeuwman. Die kleurde ik in met de Stampin' Blends. De alcoholmarkers van Stampin' Up. Die kleuren zo fijn. 


Voor het tweede kaartje gebruikte ik een andere afbeelding uit de set Spirited Snowmen. De tekst erbij is geweldig. En ik combineerde de afdruk deze keer met een achtergrondstempel uit de set Bokeh Dots. Deze set bevat maar liefst 2 stempels die precies even groot zijn als de Stampin' Pad.


Zoals je kunt zien gebruikte ik 3 verschillende kleuren voor de afdruk, 
die ik in elkaar over heb laten lopen. Dat deed ik met behulp van de Stamparatus.
Je beinkt het eerste stuk (boven) met de donkerste inkt. In dit geval Night of Navy. 
En drukt het af. 

Vervolgens beinkte ik het middenstuk met de kleur Pacific Point
Daarbij liet ik de kleur iets in het Night of Navy overlopen. 

Tenslotte beinkte ik het onderste deel van de stempel met Coastal Cabana. Ook hier liet ik de kleur iets overlopen in de voorgaande kleur.

Het sneeuw-stelletje drukte ik af op Whisper White met Memento Black en ik gebruikte de Stampin' Blends weer om een beetje kleur toe te voegen.

Hieronder vind je een lijst met gebruikte materialen. Mocht je ook met deze set aan de slag willen gaan. Je kunt je ook opgeven voor de workshop op 5 oktober, waarbij we de Spirited Snowmen set ook gaan gebruiken. Meer informatie vind je <HIER>.

Een fijne dag & tot stempels!

Yvonne 
X


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl



2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden, Yvonne!

Daria zei

Both of your cards are darling. I especially like the snowman couple with the beautiful night sky in the background. Thank you for sharing the details.