vrijdag 7 september 2018

Stampin Up! Tropical Chic - Je bent een kanjer


Aan het begin van de zomervakantie maakte ik voor mijn 2 dochters en zoon deze kaartjes.
Gewoon omdat ik trots op ze ben om wie ze zijn en dat ze het zo goed doen. 
Natuurlijk zat er nog een kleinigheidje in de kaart voor de zomervakantie ;-).


Voor mijn zoon gebruikte ik de stempelset Animal Outing en het bijpassende papier Animal Expedition. Zo leuk dat de dieren en patronen combineren met de stempelset :-).

De envelop bestempelde ik ook met de bladeren uit de set Tropical Chic. De teksten op de envelop komen uit de stempelset Bloemen zeggen meer.


Voor de dames pakte ik de stempels van Tropical Chic uit de kast. Toch wel een van mijn favoriete sets uit de jaarcatalogus. Het papier is uit de serie Tropical Escape, die hier natuurlijk weer perfect bijpast.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de materialen of wil je bestellen? Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help je graag!




1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden, Yvonne!