zaterdag 6 oktober 2018

Enjoy your special day - Feestelijke labels Stampin' Up!


Een week is zo voorbij... Vorige week alweer was de teamdag.
Een verslagje daarvan kun je {HIER} lezen.

Voor iedereen hadden we een tasje met daarin een flesje water, wat lekkers en een kleurenkaart van de complete collectie Stampin' Up kleuren.


Aan de chique tasjes had ik labels gemaakt.
Hiervoor gebruikte ik het prachtige Joyous Noel Specialty Designer Paper
en combineerde dat met cardstock in de kleuren Merry Merlot en Whisper White.

De stroken papier zijn 2" (5,1cm) breed en in verschillende lengtes gesneden. 
De uiteinden stanste ik met de Banner Tripple Punch. 


Voor de tekst gebruikte ik de stempelset Stitched All Around met de bijpassende Stitched Labels Framelits. Daarmee heb ik het prachtige label gestanst.


De bloem -die ik wel op een kerstster vond lijken- komt uit de set Pop of Petals en stempelde ik 2x met inkt in de kleur Merry Merlot. Met de bijpassende Four-Petal Flower punch pons je de bloemen eenvoudig uit. 

Om het af te maken ponste ik uit Foil Sheet Gold een takje met de Sprig Punch.
De hele tag is bij elkaar gebonden met een stukje Braided Linen Trimm en met het prachtige Merry Merlot & Copper Reversible Ribbon aan het tasje vast gestrikt. 


Iedereen was blij verrast met het cadeau-tasje.

Hieronder vind je nog een overzicht van alle gebruikte materialen.


Tot stempels!

Yvonne
X



Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem gerust contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl






Geen opmerkingen: