maandag 8 oktober 2018

Warme Kerstgroeten - Stampin' Up! Spirited Snowmen

Hoi en leuk dat je even langskomt. 
Ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad?

Afgelopen vrijdag gaf ik een workshop met de stempelset Spirited Snowmen.
Met deze set maakten we 3 verschillende kaartjes, waaronder dit kaartje.


De sneeuwman op de schaats heb ik door middel van de spiegeltechniek op de kaart gestempeld. Daarna heb ik ze afgeplakt (masking-techniek) en een achtergrond van dennenbomen gemaakt met de stempelset Puur Natuur. Ik gebruikte hiervoor de inktkleuren Shaded Spruce en Mint Macaron.


De onderkant van de kaart heb ik licht ingesmeerd met Multipurpose Liquid Glue en daarover strooide ik Dazzling Diamonds glitter

De sneeuwmannen zijn stempeld met Memento Black inkt en 
daarna ingekleurd met de Stampin' Blends.

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Binnen is het Warm en 
stempelde ik op een aparte strook Whisper White. 

Tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl





1 opmerking:

Je@net zei

Leuke kerstkaart, Yvonne!