woensdag 10 oktober 2018

Oh, Denneboom... - Stampin' Up! Vrede met Kerst


Vrede met Kerst is de Nederlandse stempelset in de Kerstcatalogus op pagina 28+29.
De set bevat 18 stempeltjes, die je in twee stappen kunt stempelen.
Hierdoor ontstaan aquarel-achtige afdrukken.


Samen met het prachtige bijpassende Designer Series Paper met koper-accenten,
is dit een hele mooie set.

Ik heb voor deze kaart de Eclipse Techniek toegepast.
Ik maakte al eerder eenzelfde kaart met de set Tropical Chic.



De verschillende takjes stempelde ik rondom een cirkel uit de stempelset Swirly Frames.
Ik gebruikte de kleuren Mint Macaron, Shaded Spruce en Call me Clover en Real Red.
Met de Sprig Punch ponste ik wat takjes uit Copper Foil papier.

Met de stempelset Pop of Petals stempelde ik de kerstster in Real Red en plakte deze met een Gluedot op de rand van het frame.


Dit is een van de kaarten die je kunt maken tijdens het kaartenbuffet in december.

Lijkt het je leuk om een voorraadje kerstkaarten te maken? Kom dan gezellig naar het kaartenbuffet. Er zijn nog een aantal plekjes vrij. 

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help u graag verder.


1 opmerking:

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart heb je met deze set gemaakt, Yvonne!