vrijdag 12 oktober 2018

Fijne Kerst - Stampin' Up! Vrede met Kerst


Eerder deze week liet ik je al dit kaartje zien, dat ik maakte met de Nederlandse stempelset Vrede met Kerst. Het is echt een leuke set.




Voor dit kaartje heb ik een achtergrond opgebouwd met de diverse takjes uit de set.
Ik heb hier dezelfde traditionele kerstkleuren gebruikt als in het kaartje dat ik eerder maakte. 

Ik stempelde de tekst en stanste deze met een ovaal uit de Stitched Shapes Framelits
Het ovaal is iets verhoogd opgeplakt en om de rode kleur terug te halen, plakte ik er een rood lint onder. Meer heeft dit kaartje niet nodig.


Tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem gerust contact met mij op. Ik help u graag! E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Ooooh….deze vind ik ook erg mooi, Yvonne!