maandag 15 oktober 2018

Merry & Bright - Stampin' Up! Hearts Come Home

Hallo en leuk dat je langskomt. 
Hopelijk heb je een heerlijk weekend gehad?
Ondanks het mooie weer, blijven we in kerstsfeer, hoor. 

Vandaag een kaart die ik maakte met de stempelset Hearts Come Home
en bijpassende stansen Home Town Greetings Edgelits.


Voor de achtergrond heb ik de sterrenhemel stempel gebruikt uit de set Bokeh Dots.
Deze heb ik met behulp van de Stamparatus in 3 tinten blauw afgedrukt: Night of Navy, Pacific Point en Bermuda Bay.

Daarna heb ik uit een stuk Whisper White het kerstdorpje gestanst met de Home Town Greetings Edgelits stansen. Deze heb ik met behulp van Stampin' Dimensionals over de achtergrond geplakt.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neemt u dan contact met mij op. Ik help u graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Geen opmerkingen: