dinsdag 13 november 2018

Snelle kerstkaartjes - Stampin' Up! Detailed Deer


Vandaag maar liefst 3 kerstkaartjes in dezelfde stijl, die ik maakte met de stans uit de Detailed Deer Thinlits Dies. Ik vind het hert uit deze stansenset echt prachtig!

De kaart op pagina 8 uit de Herfst-/ Wintercatalogus inspireerde me.
Voor de basis heb ik de Foil-Edged kaarten & enveloppen gebruikt in goud. 

Heb je niet zoveel tijd of heb je last-minute nog kerstkaarten nodig. Dan zijn deze ideaal. Je krijgt 20 kaarten in een pakket inclusief enveloppen. 


Ik sneed een stuk Whisper White cardstock dat ik bewerkte met de embossingfolder Swirls & Curls. Daarna heb ik er met de Stampin' Spritzer een mengsel van alcohol en Shimmer Paint Frost White op gespoten.

De mooie swirl aan de boven en onderzijde komt uit de stempelset Dashing Deer.
Ik stempelde deze met Shimmer Paint Vegas Gold.
Het hert is gestanst uit Gold Foil Sheet en met Dimensionals iets verhoogd opgeplakt.


Naast een gouden kaart heb ik ook een zilveren kaart gemaakt.
Dit heb ik gecombineerd met de kleur Night of Navy.



En als laatste een kaartje dat ik maakte voor de workshop Shimmer Paint.
Hier is de basis Merry Merlot Cardstock. 

Ook hier weer een embossing ondergrond, die bewerkt is met Shimmer Paint.
Dit keer niet met de Stampin' Spritzer. Maar ik bracht de Shimmer Paint op de ondergrond aan met een sponge dauber op de verhoogde delen.



Workshops bij jou thuis?
Heb je zin om ook een keer aan de slag te gaan met stempels, inkt en papier. Lijkt het je leuk een nieuwe techniek of nieuwe producten uit te proberen?
Ik kom graag bij je thuis om een gezellig workshop voor jou en je vriendinnen te verzorgen.
Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl 

Tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl





1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne!