zondag 11 november 2018

Stampin' Up! Happiness Surrounds - Exclusieve producten


Vandaag een heel andere kaartje dat ik maakte met Shimmer Paint Vegas Gold, Refill inkt Merry Merlot en de stempelset Happiness Surrounds.

Ik zag bij een van de deelnemers van het Artisan Design Team een prachtige serie kaarten en projecten. En ik heb een poging gewaagd om ook zo'n kaartje te maken.
Het is niet helemaal geworden wat ik voor ogen had. Maar ik ben er toch wel tevreden mee. 


De bloemen en takjes zijn gestanst met de exclusieve stansenset Snowfall Thinlits Dies.
Ik gebruikte het Joyous Noel Glimmer Paper.


Het is lastig te zien maar op de achtergrond heb ik een ornament gestempeld uit de stempelset Happiness Surrounds. Een set die op het eerste gezicht helemaal niet doet denken aan een kerstset. Maar door kleur- en materiaalgebruik kun je er wel een hele mooie kerstachtige kaart van maken.


De exclusieve producten zijn alleen deze maand (t/m 30 november) verkrijgbaar.


Heb je interesse in de set? Neem dan gerust contact met mij op. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!

Yvonne
X


Workshops bij jou thuis?
Heb je zin om ook een keer aan de slag te gaan met stempels, inkt en papier. Lijkt het je leuk een nieuwe techniek of nieuwe producten uit te proberen?
Ik kom graag bij je thuis om een gezellig workshop voor jou en je vriendinnen te verzorgen.
Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl 


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag. E-mail: mail@stampinclubnederland.nl





  



Geen opmerkingen: