dinsdag 25 december 2018

Stampin' Up! - Kerst, veel warmte, liefde en licht


Hallo, op deze Eerste Kerstdag!
Wauw wat vliegt de tijd toch snel voorbij. 

Mijn laatste post van vorige maand...oops! 
Het is ook behoorlijk druk geweest de laatste maand van het jaar.
Workshops, werken, sinterklaas, het gezin noem maar op. Je (her-)kent vast het wel.
Het schrijven van berichtjes op de website is er daardoor bij ingeschoten.

Maar op mijn Facebookpagina en Instragram ben ik wat actiever geweest en kun je mijn creatieve uitspattingen ook vinden. Ik nodig je dan ook van harte uit om volger te worden! 


Op deze kerstdag een kort bericht, om je mijn laatste kerst projectjes te laten zien.
De gebruikte materialen komen allemaal uit de herfst-/ wintercatalogus en zijn nog verkrijgbaar tot 3 januari a.s. (zolang de voorraad strekt).


Voor de beide kaarten gebruikte ik de Nederlandse stempelset Vrede met Kerst.
Een leuke en betaalbare set met heel veel mogelijkheden. 


Door de losse takjes kun je allerlei leuke achtergronden maken.
Voor deze kaarten gebruikte ik de Stamparatus om een mooie krans te maken.

Afgelopen maand gaf ik een Workshop: Werken met de Stamparatus
waarin deze techniek aan bod kwam. In het nieuwe jaar komt er een vervolg op deze leerzame en leuke workshop. Mocht je interesse hebben, neem dan contact met mij op.

Ik wens je hele fijne feestdagen 
& tot stempels!

Yvonne
X


Sale-a-Bration 2019: 3 januari t/m 31 maart


WINKELEN


 WORKSHOPS/ STEMPELFEESTJE AAN HUIS

KOM BIJ DE CLUB







1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne.
Jij ook fijne kerstdagen gewenst!