donderdag 27 december 2018

Stampin' Up! kerst cadeautjes - de laatste..


Hallo en goedemorgen! 
Ik hoop dat jullie de kerstdagen goed doorgekomen zijn
en gezellige dagen hebben gehad met familie, vrienden en iedereen die je lief is.



Ik heb nog de aller-, allerlaatste kerstprojectjes voor je.
Daarna is het klaar en gaan we ons richten op het voorjaar :-)



Twee weken geleden stond ik op een kerstmarkt en 
maakte ik deze kerstcadeautjes met lekkere chocolaatjes.


Nog wat verpakkingen met houten kersthangers versiert met 
het hert dat ik stanste met de Detailed Deer Thinlits Dies.  


De kant-en-klare Pillowboxes uit de jaarcatalogus zijn ook perfect om
snelle cadeautjes te maken. Ik gebruikte de Pop of Petal stempelset om 
het doosje te versieren. Dit bloemetje is net een kerstster. 

Leuk om een niet-kerst stempelset toch voor deze gelegenheid te gebruiken.
Zo kun je nog meer uit je stempels halen.


Ook de pizza-doosje uit de jaargids zijn ontzettend leuk te gebruiken als
cadeauverpakking voor chocolade of andere lekkere dingen.
De doosjes zijn van binnen afgewerkt, waardoor hiervoor geschikt zijn 




Nog meer cadeautasjes, die ik maakte met het Envelop Punch Board.

Binnenkort plan ik weer een nieuwe workshop met dit leuke gereedschap.
Want je kunt er zoveel meer mee doen dan alleen maar enveloppen maken.
Heb je interesse? Laat het me weten! Dan hou ik je op de hoogte.


En nog meer pizza-doosjes...



En tenslotte nog wat gezellige cadeauzakjes voor de kinderen.




Het was een geslaagde kerstmarkt.

Voor de laatste dagen van het jaar,
wens ik je veel gezelligheid met elkaar.
Voor de 365 dagen die dan volgen,
veel geluk, creativiteit en weinig zorgen.

Tot stempels!

Yvonne
X


Sale-a-Bration 2019: 3 januari t/m 31 maart

WINKELEN


WORKSHOPS OF STEMPELFEESTJE AAN HUIS

KOM OOK BIJ DE CLUB



Geen opmerkingen: