zaterdag 29 december 2018

Stampin' Up! Painted Glass - Swaps On Stage Orlando

Hallo en leuk dat je even langskomt. 

Afgelopen november ben ik met een aantal teamgenoten afgereisd naar Orlando om daar het 30-jarig bestaan van Stampin' Up! te vieren. Wat een onvergetelijke ervaring was dat, zeg! Het was enorm genieten van alle indrukken, leuke mensen, nieuwe producten en inspirerende presentaties. 

Via mijn Facebook-pagina heb ik regelmatig foto's gedeeld van de belevenissen. Maar ik heb nog niet laten zien welke swaps ik maakte. 

Die wil ik jullie vandaag laten zien. 


Ik deed mee aan een swap van twee dames van de Crafty Person
De bedoeling was om kaartjes te maken van 2" x 2" en het thema was In Colors 2018-2020.
Verdere was alles toegestaan. Ik koos ervoor om de stempelset Painted Glass en bijpassende stansen te gebruiken.

Ik vind het lettertype van deze set en de afbeelding echt super mooi.


In plaats van een vierkant koos ik voor een cirkel van 2". 
Ik heb de rondjes gestempeld in de In Colour kleuren en daarna gestanst met de cirkelpons.


De vlinders kleurde ik in met de bijpassende marker en stanste ik vervolgens uit.
Met een gluedot plakte ik ze op de cirkel. Eronder nog een labeltje, die ik maakte met de Classic Label Punch.


Het werd een kleurig geheel met al die leuke rondjes op een rij.


Daarnaast maakte ik nog wat kaartjes om te ruilen met andere demonstratrices.
Als basis heb ik hiervoor de rondjes genomen van de vorige swap.


Maar nu met een cirkel, die ik stanste met de Starburst pons.
Een stukje vellum uit de Gracefull Glass serie Designer Vellum


En de kaart afgemaakt met de prachtige tekst


En een tweede vlinder.


Mooi van eenvoud, vind ik. En daar hou ik van :-).



Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling!
En een heel mooi, gezond, gelukkig en creatief 2019.

Tot stempels!

Yvonne
X

Gebruikte materialen:


Je bent van harte welkom!
Graag even aanmelden via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Sale-a-Bration 2019: 3 januari t/m 31 maart 





Kom bij de club! 


Geen opmerkingen: