zondag 20 januari 2019

Stampin' Up! Bloom by Bloom - Make & Take

Hallo en leuk dat je even komt kijken!

Vorige week alweer was de Open Dag t.g.v. de Voorjaarscatalogus 2019. 
Wat was het een leuke middag! Ik heb enorm genoten.

Het was gezellig druk met trouwe klanten, die even kwamen kijken. Maar ook een aantal nieuwe mensen waren geinteresseerd in de producten van Stampin' Up! En zij konden meteen kennismaken met stempelen tijdens het maken van een kaartje.

Er waren heel veel voorbeelden te zien van de verschillende product-series. En ik had een speurtocht door de catalogus gemaakt. Iedereen kon de ingevulde vragenlijst inleveren en zo kans maken op een prijsje. Zeer binnenkort maak ik bekend wie de winnaar is :-).

Er werden afspraken gemaakt voor workshops aan huis, ingeschreven op workshops uit het  workshopprogramma (er zijn nog slechts enkele plekjes vrij!). En er was interesse in de mogelijkheid om voor € 129,00 een startpakket aan te schaffen. Dit pakket mag je zelf samenstellen met producten t.w.v. € 230,00. Deze geweldige actie geldt alleen tijdens Sale-a-Bration t/m 31 maart 2019.

Door alle drukte ben ik vergeten om foto's te maken. Alleen vooraf maakte ik een filmpje met een overzicht van wat er allemaal te zien en te bleven was. Deze kun je op de Stampinclub Facebook-pagina vinden.


Dit is het kaartje dat tijdens de Make & Take gemaakt kon worden.
En het viel in de smaak!

We gebruikten de stempelset Bloom by Bloom. Een aantal bloemen en blaadjes uit deze set stempelden we op een witte Notecard. Hiervoor gebruikten we de kleuren: Calypso Coral, Pineapple Punch, Call me Clover en Night of Navy. 

De tekst komt uit de set Door Dik en Dun, deze staat in de Sale-a-Brationfolder. En je kunt 'm gratis kiezen bij besteding van € 60,00.

Voor meer informatie over de gebruikte materialen of andere producten uit de catalogus of om te bestellen, kun je gerust contact met mij opnemen. Ik help je graag!


Tot stempels!

Yvonne
X

Mocht je ook een gratis stempelset of ander product willen kiezen uit de speciale Sale-a-Brationfolder. Stuur me dan een bericht. Ik verzorg graag je bestelling.



  Of wil je de producten uitproberen tijdens een workshop, met vriendinnen bij jou thuis. In overleg plannen we een datum en eventueel in samenspraak bepalen we wat jullie gaan maken. Je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl



Natuurlijk kun je ook gezellig aanschuiven bij een van de workshops bij mij thuis. Er zijn nog enkele plekjes vrij. Op de pagina Workshop agenda kun je een overzicht van de mogelijkheden vinden.

Natuurlijk ben je ook van harte welkom in mijn team. Tijdens de Sale-a-Bration heeft Stampin' Up! een heel aantrekkelijk aanbod:









Geen opmerkingen: