maandag 4 februari 2019

Sale-a-Bration - Shop, Host, Join

Hallo en welkom op de eerste dag van een nieuwe week.
We zijn alweer in de tweede maand van het jaar aanbeland.
Dit is tevens de tweede maand van de Sale-a-Brationperiode van Stampin' Up!

Graag informeer ik jullie over wat Sale-a-Bration precies is (voor zover je dat nog niet wist).

Sale-a-Bration is de grootste promotie periode bij Stampin' Up! 
Van januari t/m 31 maart 2019 kun je op 3 manieren profiteren van geweldige extraatjes.

Ten eerste, door te shoppen. 
Wanneer je een bestelling van € 60,00 plaatst bij StampinClubNederland, mag je een gratis product kiezen uit de speciale brochure. De online versie met een overzicht van alle gratis producten, vind je aan de rechterkant. 



Ten tweede, een workshop bij jou thuis.
Je kunt met mij een afspraak plannen voor een workshop bij jou thuis.Je nodigt een aantal vriendinnen, bekenden en/of familieleden uit.

Ik kom met mijn stempels, inkt en papier bij jou en jullie maken twee projectjes (een kaart en/of cadeauverpakking). Natuurlijk kun je daarbij je wensen en voorkeuren aangeven, zodat ik daar rekening mee kan houden.

Mochten jij en je gasten daarna thuis aan de slag willen gaan met de materialen. Dan bestaat de mogelijkheid een bestelling te plaatsen. Voldoet het totaal van de bestellingen aan het gekwalificeerde bedrag (€ 200,00), dan mag je GRATIS producten uitzoeken.


Ten derde, kun je je aanmelden bij de StampinClub.
Wanneer je wensenlijstje groot is en rond de € 129,00 bedraagt, kun je overwegen om het startpakket aan te schaffen.

Het startpakket kost € 129,00 en daarvoor mag je producten uitzoeken t.w.v. maar liefst € 230,00! Je mag helemaal zelf bepalen wat je kiest.

En voor € 31,00 extra, ontvang je er ook nog eens een leuke hobbytas bij.



Op welke manier wil jij profiteren van Sale-a-Bration?

Laat het me weten. Ik help je graag.
Neem contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl


Geen opmerkingen: