vrijdag 1 februari 2019

Stampin' Up! All Geared Up to Celebrate - Mannenkaarten


 Hallo! Vandaag heb ik een stoere mannenkaart om te laten zien.
Mannenkaarten zijn vaak lastig te maken. 
Maar met de productserie Classic Garage niet meer!



De serie bestaat uit de stempelset Geared Up Garage met bijpassende stansen Garage Gears. Een mooi pakket Designer Series Paper in 15,2 x 15,2 cm formaat met verschillende stoere en kleurrijke prints. Leuke embellishments en lint.


Met deze complete serie kun je kaarten en projecten maken voor elke gelegenheid. Niet alleen voor een verjaardag, maar bijvoorbeeld ook voor een behaald rijbewijs.

Zoals je misschien wel hebt gezien, heb ik me laten inspireren door een van de gave voorbeelden uit de Stampin' Up! Voorjaarscatalogus.

Ik heb voor de kaart de Basic Grey Cardstock gebruikt als basis.
Van het Designer Series Paper met een zwarte ondergrond, sneed ik een stuk 0,5 cm  kleiner dan de kaart. Op dit stuk heb ik met behulp van een mask wat Silver Embossingpaste aangebracht. Nadat het droog was, plakte ik het op de kaart.


Van een andere stuk Designer Papier sneed ik een vierkant/ rechthoekig stuk en plakte dit daarna op. Uit het Tranquil Tide (groen) Cardstock stanste ik de leuke tandwielen.


De auto stempelde ik met Memento op Whisper White Cardstock en kleurde ik in met de Real Red Stampin' Write Marker. Daarna heb ik de auto uitgeknipt en opgeplakt met Stampin' Dimensionals. Op het Crushed Curry Cardstock stempelde ik in zwart de tekst en knipte deze tot een banner.


Lijkt het je leuk om ook een serie stoere mannenkaarten te maken met deze gave productserie? Op vrijdag 15 maart a.s. van 10.00-12.30 uur kun je deelnemen aan de workshop Classic Garage. Er is nog 1 plekje vrij

Bij meer animo kan ik een tweede datum inplannen of misschien vind je het leuk om met een aantal vriendinnen, buren en/ of bekenden een prive workshop af te spreken?
Neem gerust contact met mij op voor de mogelijkheden. 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Tot stempels!


Yvonne
X

***********************************

Je kunt ook nog steeds profiteren van de leuke acties tijdens Sale-a-Bration:

Bij elke € 60,00 een gratis product kiezen uit de speciale folder.
Zie de online folder rechts op de pagina.

Een workshop bij jou thuis, waar je de producten van Stampin' Up! 
vrijblijvend kunt uitproberen. Je nodigt wat vriendinnen, bekenden en/ of familie uit
En we maken er een paar gezellige en creatieve uurtjes van. 


Kom bij de StampinClub! 
Heb jij een groter wensenlijstje? 
Overweeg dan om het startpakket aan te schaffen voor € 129,00.
Voor dit bedrag mag je producten uitzoeken t.w.v. € 230,00!
En betaal je € 31,00 meer, dan ontvang je er een gave hobbytas bij cadeau.




Geen opmerkingen: