donderdag 31 januari 2019

Speurtocht Stampin' Up! voorjaarscatalogus - Winnaars

Eerder deze maand organiseerde ik een open dag.
In dit bericht vertelde ik er al over. 
Het was een SUperleuke middag.

Naast de make-and-take had ik ook een 'speurtocht' door de voorjaarscatalogus voorbereid. Er was een vragenlijst van 10 vragen over de producten in de catalogus.
Door de lijst in te leveren kon iedereen kans maken op een leuke prijs. En bijna iedereen heeft meegedaan, zo leuk!

Vandaag maak ik de prijswinnaars bekend. Ja, winnaars..
ik heb namelijk niet 1, niet 2, maar wel 3 leuke pakketjes samengesteld.



Er waren 2 personen die de vragenlijst helemaal goed hadden...whoohoo! Deze winnaars zijn......

Astrid Wouda en Stefanie Smit


Het derde pakketje heb ik willekeurig geloot uit alle inzenders met behulp van de Random Generator. En de winnaar van dit pakketje is geworden......


Anja Keijzer


Alle winnaars van harte gefeliciteerd! 
De pakketjes komen zo snel mogelijk naar jullie toe.


Tot stempels!

Yvonne
X







Geen opmerkingen: