zaterdag 30 maart 2019

Stampin' Up! Envelop Punch Board - Cadeaukaart houder


Afgelopen maand organiseerde ik weer een workshop "Meer met het Envelop Punch Board". Deze keer had ik verschillende cadeauverpakkingen gemaakt.

Eentje daarvan is dit lieve cadeau-envelopje.


Ik gebruikte het mooie papier Broadway Bound.
Dit papier is lekker stevig en dus perfect voor het maken van deze cadeautjes.



De ene kant bevat chique en stijlvolle prints in zwart, wit, goud en grijs.
De andere kant is wat uitbundiger qua prints en kleuren met onder meer Lemon Lime Twist en Lovely Lipstick.


Het envelopje heeft precies de juiste maat voor het verpakken van een cadeaukaart
of gewoon wat geld. Ik heb de sluiting gemaakt met behulp van een magneet.

Op de voorkant heb ik een banner gemaakt in twee kleuren.
Voor de tekst en de ballon gebruikte ik de stempelset Blow out the Candles.



Bijpassende stansen
Een leuk en betaalbaar setje stempels, waarvan ik de tekst heel erg mooi vind qua lettertype. Je kunt deze eenvoudig uitknippen met een schaar. Maar als je dat liever niet doet, dan kun je er ook voor kiezen om de bijpassende stansen aan te schaffen. 



Gratis beschrijving
Voor iedereen die het Envelop Punch Board bij mij besteld, heb ik een complete beschrijving van een aantal leuke projecten. Deze ontvang je direct in je mailbox.

Zo kun je meteen meer halen uit je Envelop Punch Board
Want dat het de moeite waard is om aan te schaffen, dat is een feit. 
Je kunt er zoveel meer mee dan alleen het maken van enveloppen.

Bestellen
Stuur met gerust een mail: mail@stampinclubnederland.nl
Ik verzorg graag je bestelling.

Je kunt je bestelling ook plaatsen via mijn webshop.
Betaling kan dan alleen via credit card.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X





Geen opmerkingen: