zondag 31 maart 2019

Stampin' Up! Vlinderdans - snelle kaartjes


Vandaag is de allerlaatste dag van Sale-a-Bration.
En op de valreep heb ik nog een aantal kaartjes voor je.
Voor deze kaartjes gebruikte ik het Botanical Butterfly Designer Paper.


Het papier bevat aan een kant verschillende prints van vlinders in kleur.
En de andere zijde is zwart wit, waarvan enkele prints vlinders bevatten.

Snelle kaartjes
Ik gebruikte het papier als achtergrond voor deze snelle kaartjes.
En combineerde dit met de stempelset Vlinderdans en bijpassende pons
Butterfly Duet.

De pons is -op het moment dat ik dit schrijf- even niet bestelbaar. 
Maar wordt vanaf half april weer verwacht.



Dit zijn zwart-wit kaartjes, waarbij ik de vlinders 
uit het papier stanste met behulp van de pons.


De cirkel ponste ik met de Starburst pons en 
de tekst komt uit een Nederlandse set Beste Vrienden.


Daarna maakte ik nog een aantal kaartjes in zwart-wit,
maar voegde er wat kleur aan toe.





Tot vanmiddag 16.00 uur kun je jou bestelling nog doorgeven per e-mail:
mail@stampinclubnederland.nl

Of je kunt je bestelling plaatsen in de webshop tot vanavond 23.59 uur.
Betaling met een creditcard. Verzendkosten € 5,95.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X




Geen opmerkingen: