dinsdag 9 april 2019

Stampin' Up! Happiness Blooms - Mini album


Vandaag iets heel anders dan een kaart of cadeauverpakking.
Ik wil je namelijk dit mini-album laten zien.


Ik maakte het album eind januari tijdens een teambijeenkomst.
 Deze werd georganiseerd door mijn teamleider in Duitsland.

Het lukt me niet altijd om erbij te zijn, vanwege andere afspraken.
Maar het was alweer een poosje geleden en ik had geen andere plannen,
dus besloot ik erheen te gaan. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb :-).

Dit is zo'n leuk album en niet moeilijk om te maken.
Het heeft verschillende flapjes en pockets, 
waardoor je er veel foto's in kwijt kunt.


Ik koos ervoor om het vrolijke en bontgekleurde 
Happiness Blooms Designer Papier te gebruiken.
En ik combineerde dit met Cardstock in de kleur Night of Navy.




Ik hou van de kleurige bloemen op het papier.

Maar doordat ik het gecombineerd heb met de meer rustige patronen
uit deze papierserie, vind ik het een mooi geheel geworden.



Perfect voor de lente-/ zomerfoto's van komend jaar!  


In de verschillende pockets zijn nog extra kaartjes gestopt.
Handig om iets op te schrijven of extra foto's te verwerken.


Het album wordt gesloten met behulp van een lint.
De voorzijde heb ik (nog) niet verder versierd, omdat ik
nog geen specifieke bestemming heb voor het album.



Lijkt het je leuk om dit album ook een keer te maken?
Bij voldoende animo organiseer ik graag een workshop (eventueel bij jou thuis).
Laat het me weten via: mail@stampinclubnederland.nl

Het enige dat je voor dit album nodig hebt is Designer papier van jou keuze
met bijpassend cardstock. En uiteraard wat lijm.

Onderaan dit bericht heb ik een overzicht gemaakt 
van de materialen die ik heb gebruikt.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X





1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00





Geen opmerkingen: