vrijdag 3 mei 2019

Stampin' Up! Graceful Garden - Een Vintage Vaarwel

Het is een poosje stil geweest met de berichtjes.
Ik heb even de tijd genomen voor mezelf en 
mijn gezin tijdens Pasen en de meivakantie. 

Inmiddels zijn we weer terug van een heerlijk vakantie in Zwitserland
en kunnen we er weer tegenaan ;-).



Welkom bij de Aloha Bloghop
Aan het einde van dit bericht vind je een lijstje van de deelnemende demonstratrices. Door telkens op de volgende naam te klikken 'hop' je langs alle blogs en mis je niets. Natuurlijk vinden we het leuk als je een reactie achterlaat :-). 

Gezellig dat je op mijn blog bent aangekomen!

Een Vintage Vaarwel is het thema van de Aloha Bloghop deze week.
 Hierbij mijn bedrage: 



Zoals gezegd is het thema 'Een Vintage Vaarwel'
Een project met een stempelset, die uit de collectie gaat in vintage stijl.

Wat is vintage eigenlijk? Ik zocht het even op:

Vintage: 
1) Antieke uitstraling hebbend 2) Min of meer antiek 3) Retro 
4) Tweedehands 5) Van een zeer goed jaar

Vintage is niet iets dat ik heel vaak maak. Dus een leuke uitdaging!
En je kunt het eenvoudig houden of helemaal losgaan met het opbouwen van verschillende  laagjes inkt en stempels. Ik koos voor wat eenvoudiger ;-).




De basis is een stuk dubbel gevouwen Crumb Cake Cardstock van 14,9 x 21 cm.

Om een stuk Petal Promenade Designer Series Paper, dat iets kleiner is dan de basiskaart (10 cm x 14,4 cm), heb ik een stukje Linen Thread gestrikt. 
Vervolgens plakte ik dit op de basiskaart.

Dit Designer Papier verdwijnt ook binnenkort uit de collectie. Het doet mij erg denken aan vintage en neigt zelfs  een beetje naar Shabby Chic.

Op een stuk Very Vanilla Cardstock stempelde ik de prachtige roos uit de set Graceful Garden. Een hele mooie set, waar je alle kanten mee uit kunt qua stijl. Maar door o.a. het lettertype perfect is voor een kaart met een vintage uitstraling.

De roos is ingekleurd met de alcoholmarkers van Stampin' Up!, de Stampin' Blends.
Met een lichtere bruintint - Sahara Sand - bestempelde ik de achtergrond.

De randen zijn wat opgeruwd en daarna met een sponge dauber en wat Early Espresso inkt extra aangezet voor een verouderde uitstraling.
Het stuk Very Vanilla is daarna met Dimensionals iets verhoogd opgeplakt.

Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen. 
Ze zijn nog bestelbaar tot eind deze maand of zolang de voorraad strekt.

Zijn er nog vragen of heb je interesse in de materialen? 
Neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X






Linen Thread
[104199]
€ 6,00





LIJST MET UITLOPENDE PRODUCTEN:






____________________________________________________


___________________________________________________


__________________________________________________


Geen opmerkingen: