vrijdag 10 mei 2019

Stampin' Up! Happiness Blooms - Memories & More

Een van van mijn favoriete stempelsets uit de voorjaar-/ zomercatalogus is Bloom by Bloom. Een setje met 17 photopolymeer stempels, waarmee je vrolijke en kleurrijke kaartjes en projecten kunt maken. Tenminste, daar hou ik van ;-). Natuurlijk kun je ook voor andere kleuren kiezen of wat zachtere tinten.

Jammer, maar helaas gaat deze set niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus. 
En dus heb je nog tot 3 juni om dit setje stempels aan te schaffen. Het setje heeft een fijn prijsje (€ 21,00/ #148820) en kun je het hele jaar door gebruiken. Bloemen doen het tenslotte altijd goed!



Voor deze kaart heb ik de handige kant-en-klare basis met bijpassende envelop gebruikt in de kleur Night of Navy. Dit zijn de Happiness Blooms  Memories & More Cards & Envelopes

Deze basiskaarten zitten met 20 kaarten (2 maten) in een pakket voor € 10,25. Dat is slechts € 0,50 per kaartje! Je vindt ze op pag. 26 van de voorjaarsgids.
En heb je dat leuke streepjes detail op de envelop al gezien?

Tip: deze basiskaarten kun je ook met andere Designer Papier en Memories & More kaarten uit de Stampin' Up! collectie combineren. Zoals met de nautische lijn uit de nieuwe jaarcatalogus, die vanaf 4 juni beschikbaar is.

 Ze zijn bovendien perfect op maat gemaakt voor de Memories & More Cardpack, die 50 losse kaartjes bevat met verschillende prints. 

Deze kun je gebruiken om foto's te verwerken:


Maar je kunt er ook snel en eenvoudig vrolijke kaartjes mee maken, zoals de kaartjes hieronder.



Voor de kaart die ik vandaag laat zien gebruikte ik echter het Happiness Blooms Designer Series Paper. Daarvan plakte ik een strook op de kaart en een stuk achter de gestempelde afbeelding.


Op de achtergrond stempelde ik een paar bloemen uit de stempelset in de kleur Night of Navy.

Alle gebruikte materialen zijn nog verkrijgbaar tot en met 3 juni of zolang de voorraad strekt. Hieronder vind je een lijst met uitlopende producten.




Heb je nog vragen of interesse in de (gebruikte) producten van Stampin' Up!?
Laat het me weten, ik help je graag!

Tot stempels!

Yvonne
X









Geen opmerkingen: