zondag 2 juni 2019

Hugs from Shelli Paper Pumpkin Stampin' Up!

Afgelopen weekend ben ik heerlijk aan de slag gegaan met de inhoud van dit creatieve doosje. Het is zo leuk om hiermee te werken! Heerlijk als je even met verstand op 'nul' een aantal snelle en leuke kaartjes wilt maken. En Ik maakte ze heel eenvoudig volgens de bijgeleverde beschrijving.

Maar het hoeft je creativiteit zeker niet te belemmeren! 
 Ik heb ook een aantal alternatieve versies gemaakt. 
Deze vind je verderop in dit bericht.


Sinds 15 mei kun je dit doosje vol creativiteit bestellen.
Alleen al vanwege deze leuke verpakking zou je deze exclusieve Paper Pumpkin uitgave willen bestellen!



Paper Pumpkin is normaal alleen verkrijgbaar in Amerika en Canada.
Je kunt een abonnement nemen en ontvangt elke maand zo'n leuk doosje op je deurmat. De inhoud is elke maand weer anders en...een verrassing.
En nu is een speciale Paper Pumkin uitgave 'Hugs from Shelli' eenmalig en zolang de voorraad strekt ook verkrijgbaar in Europa! 
<In dit bericht> kun je uitgebreid informatie hierover nalezen. 



Het doosje is goed gevuld met een stempelset, inktblokje, kaartjes, enveloppen, lint, voorgestanste bloemen en versiering voor minimaal 12 kaarten.

De exclusieve Shelli Paper Pumpkin kit is te bestellen in mijn Online Webshop of per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl.

Artikelnummer: 152032 Hugs from Shelli  - € 26,00


NB. De kit bevat GEEN clearblock
Artikelnummer: 118485 - Clearblock D - € 10,50


Bovengenoemde prijzen zijn exclusief € 5,95 verzendkosten.


De 4 kaartjes die je hier ziet zijn gemaakt volgens de bijgeleverde beschrijving.
Deze is in het engels. Maar aan de hand van de foto's is het ook heel goed te volgen en na te maken.


Van elk ontwerp kun je in totaal 3 kaartjes maken.


En het bijgeleverde stempelsetje bevat verschillende teksten in een prachtig lettertype, die onderling heel mooi met elkaar gemixed kunnen worden.


En zoals gezegd hoeft het je creativiteit niet te belemmeren.
Het is juist een gave uitdaging om buiten de gebaande paden te gaan en 'outside the box' te denken. Soms met wat inspiratie van anderen.


En dan onstaan er met de materialen uit het doosje, ook hele leuke kaartjes!




En als de materialen opgebruikt zijn, 
kun je het stempelsetje ook nog heel goed gebruiken.



Voor dit kaartje heb ik een grotere kaartbasis van Soft Suede karton gesneden. Met restjes materialen heb ik daarna deze kaart samengesteld.


Ik heb nog meer kaarten gemaakt. Ja, ik was lekker bezig :-).
Die laat ik je komende week zien in een nieuw bericht.

Geniet van het mooie weer en...

Tot stempels!

Yvonne
X







Geen opmerkingen: