zaterdag 22 juni 2019

Stampin' Up! Pluk de Dag - Snelle kaarten met video

Hoi, hoi, ik ben er weer met een nieuw bericht ;-)
.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de allernieuwste In Color kleuren 2019-2021 en de Nederlandse stempelset Pluk de Dag.

Ik maakte snelle en eenvoudige kaartjes met de stempels, inkt en papier in elke kleur uit de In Color kleurencollectie. En ik maakte er een filmpje van:



Kun je het filmpje niet zien. Klik dan op deze link

De kleur Purple Posy ontbreekt. Helaas is de inktpad van deze kleur momenteel niet bestelbaar i.v.m. kwaliteitsproblemen. Stampin' Up! werkt er hard aan dit op te lossen, zodat de inktpad snel weer leverbaar is.

Rococo Rose

De kaarten bestaan steeds uit een basiskaart, een Whisper White oplegvel, een strookje gekleurd karton en een strookje Designer Series Paper. 

Je vindt de stempelset Pluk de Dag op pagina 23 van catalogus.
De set bevat een aantal leuke en algemeen bruikbare teksten. Daarnaast vind je in de set een grote en een kleine margriet (daisy). 

Beiden kun je ponsen met de bijpassende Daisy punch en Medium Daisy Punch. In het filmpje bovenaan in dit bericht, laat ik je zien hoe dit werkt.

De stempelset Pluk de Dag en de beide ponsen zijn apart verkrijgbaar.
Maar je ontvangt 10% bundelkorting wanneer je de Medium Daisy Punch en de stempelset samen aangeschaft. Kijk, dat is mooi meegenomen! 
Klik op de flyer voor meer informatie.

En ik heb nog een extra aanbieding voor je:

Bij aanschaf van de bundel 
Pluk de Dag & Medium Daisy Punch t.w.v. € 42,75
ontvang je van mij een compleet pakketje materialen om in elk geval onderstaande kaarten te maken. Maar je kunt er nog veel meer kaarten mee maken. Het pakketje bestaat uit:

  • Een half pak Designer Series Paper In Colors 2019-2021 (20 vellen van 15,2 x 15,2 cm in 5 kleuren)
  • Een pak Cardstock In Colors 2019-2021 (20 vellen A4 in 5 kleuren, 4 vellen per kleur)
  • 10 vellen Whisper White Cardstock
  • 2 vellen Sahara Sand Cardstock
  • 1 pakje Faceted Dots (parels) In Colors 2019-2021
Voor slechts € 24,95 (normaal € 29,50)

Inktpads in de diverse kleuren zijn apart verkrijgbaar (€ 9,00 per inktpad). 
Onderaan dit bericht vind je een overzicht van gebruikte materialen.

Pretty Peacock

De basis bestaat steeds uit:
  • Dubbele kaart van 21 x 14,9 cm (een half A4)
  • Whisper White oplegvel 14,4 x 10 cm
  • Strook Designer Papier: 3,8 x 10,2 cm (1,5" x 4") - je kunt dan 5 stroken uit een vel papier snijden.
  • Strook Sahara sand karton: 2,5 cm x 10 cm

Terracotta Tile


Seaside Spray







Tenslotte onderaan dit bericht nog een overzicht van de gebruikte materialen.

Wil je gebruik maken van de bundelkorting en het bijbehorende papierpakket? 
Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl

Ik verzorg je bestelling met plezier en help je graag!

Tot stempels!

Yvonne
X




Daisy Punch
[143713]
€ 22,00








Geen opmerkingen: