zondag 22 september 2019

Interactieve slider kaart - Stampin' Up! Toile Tidings


Eerder deze maand deed ik mee aan een Bloghop.

Het thema was Funfold. Een project met een andere vorm of vouw dan de normale standaard kaart. Voor mijn kaart gebruikte ik het Toile Tidings Designer Series Paper. Wat een prachtige papierlijn is dat zeg!

Ik kreeg er geen genoeg van en maakte er nog een kaart mee:


Het werd een interactieve 'slider' kaart.
Als je aan het lintje het label naar rechts trekt klapt het vierkant in het midden van de kaart open en lees je de wens voor de ontvanger.


Dit keer gebruikte ik de mooie set Nature's Beauty bij het papier.
Deze set vind je achterin de najaarscatalogus op pag. 63.

Van deze set wordt € 3,00 gedoneerd aan een goed doel. In dit geval de mentale gezondheidzorg organisaties. Nog een reden om de set zeker aan te schaffen!



Ik heb eerst het konijn in Soft Suede gestempeld en afgeplakt met een geel plakbriefje of je kunt speciaal Masking tape gebruiken.


Daarna heb ik de boompjes direct op de stempel ingekleurd met de Stampin' Write Markers en daarna afgedrukt. Op deze manier kun je de bomen in twee kleuren gelijk afdrukken. Dit is met een inktpad niet of nauwelijks goed voor elkaar te krijgen.

Met een waterkwastje heb ik de lijnen van de afdruk nog wat uitgeveegd.


Zoals je gewend bent, vind je hieronder een overzicht van de materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X








1 opmerking:

gerrie zei


Erg leuke kaart weer Yvonne. Dat konijntje komt zo mooi uit, wow. En die sliderkaart ken ik niet, maar een workshop waardig. Lieve groetjes, Gerrie.