zaterdag 28 september 2019

Merry Christmas - Stampin' Up! Christmas Countdown


Met de kaart die ik vandaag laat zien, ging ik helemaal uit mijn comfortzone. 
En wat was dat leuk!


De stempelset Christmas Countdown hoort bij de gelijknamige projectkit, waarmee je een gave adventskalender kunt maken.


Als de adventskalender klaar is, kun je de set natuurlijk ook super goed gebruiken voor het maken van kerstkaarten. 



En ik vond de set door de afbeeldingen echt iets voor een kaart, die opgebouwd is uit diverse lagen. En daarmee ging ik uit mijn comfortzone ;-).

Lekker sponsen, stempelen, embossen etc.


Ik begon met het sponsen van de achtergrond en gebruikte hiervoor Granny Apple Green, daarna een laag Old Olive en tenslotte Pretty Peacock. Lekker groen :-).

Daarna stempelde ik een afbeelding in diverse hoeken met Pretty Peacock inkt. En met een masker en VersaMark sponste ik diverse stukken, die ik daarna bestrooide met de nieuwe Shimmer Black embossing powder


Het label komt uit de Beautiful Boughs Dies en bestempelde ik ook met een tekst en VersaMark, die ik daarna embosste met Shimmer Black embossingpoeder. Daarna licht gesponst met Granny Apple Green en Old Olive en de randen even aangezet met Celestial Copper inkt.


Nog wat takjes in Old Olive afgedrukt achter het label en op het label. En de vogel op de tak in Gray Granite afgedrukt en het vogeltje licht ingekleurd. Tot slot nog wat Toile Tidings Glitter Enamel Dots om het af te maken.

WORKSHOP ADVENTSKALENDER
Bereid je voor op de kerstdagen met deze leuke workshop. Je ontvangt een compleet pakket materialen, waarmee we deze adventskalender gaan maken. Vul de doosjes met kleine cadeautjes of iets lekkers en laat het aftellen naar de kerst beginnen!



Prijs: € 39,50
Inclusief: Christmas Countdown Project Kit, 
gebruik van stempels en inkt, koffie/thee & lekkers.

Dinsdag 5 november van 19.30 - 22.30 uur* 
Vrijdag 8 november van 10.00 - 13.00 uur*

*Opgave uiterlijk 28 oktober i.v.m. het tijdig bestellen van de materialen.

Hieronder nog een overzicht van de gebruikte materialen.

Heb je vragen of wil je bestellen? Neem contact met mij op.
Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Versamark Pad
[102283]
€ 11,50





Geen opmerkingen: