maandag 21 oktober 2019

Hello - Stampin' Up! Bird Ballad

Hallo en leuk dat je even langskomt.
Vandaag heb ik 2 kaartjes om je te laten zien.


Tijdens de Wereld kaartenmaakdag afgelopen 5 oktober, organiseerde ik een workshop, waarbij de deelnemers 4 kaarten konden maken. Deze kaarten kozen ze zelf uit een menu van 10 kaarten. Een kaartenbuffet dus.

Dit was een van de kaarten die gekozen kon worden:


Ik gebruikte hiervoor de stempelset Free as a Bird en de Stitched Nested Labels Dies. Met deze label stansen sneed ik een vorm uit Whisper White Cardstock. Hierop stempelde ik met Memento Black inkt de vogeltjes.


De vogeltjes zijn daarna ingekleurd met de Stampin' Blends. Dat zijn alcoholmarkers uit de Stampin' Up! collectie.

 Ik gebruikte de kleuren Daffodill Delight, Calypso Coral, Old Olive, Crumb Cake en Soft Suede.

Voor de basis gebruikte ik een dubbele kaart van Pool Party Cardstock. Met de takjes uit de stempelset en Pool Party inkt stempelde ik wat afdrukjes op de basiskaart.

Het tekstje uit de set stempelde ik met Soft Suede inkt op een rest stukje Whisper White Cardstock en heb ik met de kleinste label stans gesneden. 

Eronder heb ik wat Linen Thread aangebracht. Onder het grote label plakte ik twee stukje kanten lint -Scalloped Lace Trim.


Het tweede kaartje lijkt op de eerste qua kleuren en lay out. 
Alleen hier heb ik de vogeltjes uit het bijpassende Bird Ballad Designer Series Paper geknipt.

Je herkent de kaart misschien wel uit de jaarcatalogus op pagina 90 :-).


Uit de Pool Party basiskaart stanste ik een vorm met de Stitched Nested Labels Dies en daarachter plakte ik een stuk Whisper White Cardstock. Hier ook weer wat takjes op de kaart gestempeld. En de geknipte vogeltjes in het kader geplakt met wat (mini-) Stampin' Dimensionals.



Zo zie je, dat je zowel met de stempelset als met het bijpassende Designer Papier heel veel kanten op kunt.

Ik maakte meer kaarten & projecten met deze producten. 

Aan het einde van het bericht vind je de lijst met materialen.
Klik op het betreffende product en je wordt naar mijn webshop geleid. 
Hier kun je het product beter bekijken. Of wanneer je er zelf mee aan de slag wilt gaan kun je de producten direct bestellen. 
Verzendkosten bedragen € 5,95. Betaling uitsluitend met Creditcard.

Zijn er nog vragen? Laat het me weten!

Een fijne dag en tot stempels.

Yvonne
X




Linen Thread
[104199]
€ 6,00



Geen opmerkingen: