donderdag 14 november 2019

Snelle Gatefold kaart - Stampin' Up! Designer Serie Paper

Ken je dat? Je bent gek op mooi papier met allerlei prachtige patronen en ontwerpen erop. Maar je gebruikt het te weinig? Dan raad ik je aan om even verder lezen...en ook als je het wel veel en vaak gebruikt, is het zeker de moeite waard om verder te lezen :-).


Op het moment dat ik dit schrijf ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen voor Stampin' Up! On Stage 2019 in Dortmund.


Een jaarlijks evenement, waar Stampin' Up! demonstratrices van over de hele wereld elkaar ontmoeten. Het zijn 3 dagen inspiratie, creëren en delen (Inspire, Create & Share). Ik ontmoet nieuwe mensen, oude bekenden, er zijn presentaties, nieuwe producten. Kortom, een groot feest!

Een van de dingen die tijdens dit soort bijeenkomst gedaan wordt is 'swappen'. Dat is het ruilen van projecten. Dat kan een kaart, labeltje of klein cadeautje zijn.

Op het moment dat dit bericht gepubliceerd wordt, is de eerste dag van On Stage en zal ik mijn gemaakte kaartjes met anderen ruilen. Ik ben benieuwd welke leuke ideetjes ik ervoor terug krijgt :-).

Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb:


De inspiratie voor de kaart vond ik bij mijn Amerikaanse collega Ronda Wade. Ik paste het ontwerp iets aan en zette het om in cm.


Deze snelle Gatefold kaart is ideaal voor het prachtige Designer Series Paper. Waar ik gek op ben!

Het papier is zo gesneden, dat je meerdere kaarten uit een vel kunt maken en (bijna) geen snijverlies hebt.


Onderaan dit bericht vind je een een filmpje, waarin ik laat zien hoe ik het kaartje maakte.


Mocht je op de hoogte willen blijven van mijn belevenissen in Dortmund. Dan kun je me via Facebook of Instagram volgen. 

Ik zal proberen tussen de bedrijven door wat foto's te plaatsen, zodat jullie het ook een beetje mee kunnen beleven ;-).

En natuurlijk zal ik je na het evenement laten zien, welke projecten ik gekregen en gemaakt heb.



Tot slot, hieronder het filmpje. 
En onderaan dit bericht een overzicht van de gebruikte materialen.



Kun je het filmpje niet openen? Klik dan <HIER>

Heb je vragen of wil je bestellen? 
Ik help je graag en verzorg met plezier je bestelling.

Fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X









1 opmerking:

Nelleke zei

Jouw filmpje bekeken, wat een leuk model. Ik ben van plan om dit te maken. Dank je wel voor jou inspiratie! Groet, Nelleke