zondag 10 november 2019

Stampin' Up! Christmascountdown Projectkit - Minikaartjes

Afgelopen week gaf ik een workshop. We zijn aan de slag gegaan met de Christmascountdown Project Kit. En we maakten deze gave Adventskalender.



De kit is te vinden op pag. 38 van de Herfst-/ wintercatalogus 
(zie de online versie rechts -->) 
En bevat alle materialen, zoals de box met doosjes, stickers, voorkantjes. Het enige dat je kunt toevoegen is stempels en inkt. Deze zijn apart verkrijgbaar. En lijm uiteraard ;-)

Het was een gezellige ochtend en de resultaten zie je op de foto hierboven.


Maar er is meer....
Want er zit voldoende materiaal in de kit, om te gebruiken voor andere projecten. 

Ik maakte met de overgebleven materialen en de stempelset nog 6 schattige mini-kaartjes.



De kaartjes zijn 10 x 10 cm 

Ik gebruikte hiervoor de grote vellen Whisper White cardstock van 30,5 x 30,5 cm. 
Hieruit kun je 4 stroken snijden van 10 cm x 20 cm. En deze vouw je vervolgens dubbel.


Voor de achtergrond koos ik Designer Series PaperDe Sahara Sand achtergrond is uit de papier serie Woven Threads. De achtergrond met houtprint is uit de papier serie Pressed Petals


Voor de kaart hieronder gebruikte ik de heat-embossing techniek met wit embossingpoeder om de takken mooi uit te laten komen op het donkere papier.



De kleine tekst 'Fijne Feestdagen' komt uit de Nederlandse Stempelset 'Van alles wat'. Een leuke set met heel veel kleinere tekstjes. En voor elke gelegenheid is er wel een geschikte tekst.


 En wist je dat de Adventskalender het hele jaar door bruikbaar is? Je kunt na de feestdagen de doosjes omdraaien en beplakken en bestempelen met ander leuk papier en stempels. Je kunt bijv. aftellen naar Sinterklaas, een verjaardag of er je voorraad lintjes, knoopjes, washi-tape en andere materiaal in bewaren. Alles handig bij elkaar!


Kortom, de Christmas Countdown Projectkit is heel veelzijdig!  Hieronder nog een overzicht van de gebruikte materialen.

Ik verzorg met plezier je bestelling. Je kunt me mailen: mail@stampinclubnederland.nl of direct bestellen in de webshop.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Versamark Pad
[102283]
€ 11,50



Geen opmerkingen: