maandag 16 december 2019

Kerst cadeautjes - Stampin' Up! Gold Mini Pizza box


Hoi, en leuk dat je (weer) even langskomt op mijn blog.

Vandaag laat ik je een aantal stijlvolle kerstcadeautjes zien, die ik maakte voor de deelnemers aan de techniekworkshop Pigment Sprinkles.

Omdat het bijna kerst is en het de laatste workshop van het jaar was, 
heb ik iedereen een beetje extra verwend ;-).


Voor de doosjes gebruikte ik de kant-en-klare Gold Mini-Pizzaboxes.
Deze mooie en chique doosjes zet je in een handomdraai in elkaar, zonder lijm.
De bovenkant kun je naar wens helemaal zelf versieren.

Ik gebruikte hiervoor het Wrapped in Plaid Designer Series Paper (15,2 cm x 15,2 cm). Daarvan sneed ik een vierkant van 7,5 cm x 7,5 cm en plakte deze op een stuk Merry Merlot Cardstock, dat een halve cm groter is (8 cm x 8 cm).


Voordat ik dit vierkant op de bovenkant plakte, heb ik eerst een lintje ALLEEN om de deksel gestrikt. Daardoor hoeft de ontvanger niet steeds het lintje los te maken om het doosje te openen. 

Ik deed dat door aan de achterkant van het doosje op de vouwlijn een kleine snee te maken. Daar duwde ik het lint door, over de deksel en bovenin weer door de opening van de deksel naar de binnenkant. De uiteinde strikte ik bovenop de deksel vast. Daarna kon het vierkant erop geplakt worden.



Daarop plakte ik een cirkel uit een andere Designer Papier.
Vervolgens ponste ik een kerstboom uit Gold Foil Sheet. Dat deed ik met de Pine Tree punch. Deze pons past op de kerstbomen uit de stempelset Perfectly Plaid.

Daarna stanste ik rondom de boom met een cirkelpons. Tot slot nog een tekst gestempeld, die ik stanste met de Rechtangle Stitched Framelits Dies.

Het doosje heeft binnenin een soort plastic beschermlaagje, waardoor je er ook heel goed chocolade, koekjes of iets anders lekkers in kunt stoppen. Ik koos ervoor om er waxinelichtjes in te doen. 


Een overzicht van de gebruikte materialen vind je hieronder. 

Nog tot en met 2 januari a.s. kun je profiteren van de Year-End-Closeout.
Een aantal artikelen is verkrijgbaar met aantrekkelijke korting. De artikelen zijn nog verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

Klik op de afbeelding hierboven om direct naar de webshop te gaan voor een overzicht van de producten. Je kunt ook daar ook direct bestellen!

 Of stuur mij een e-mail met je bestelling: mail@stampinclubnederland.nl

Ik help je graag en verzorg je bestelling met plezier.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Pine Tree Punch
[149521]
€ 22,00

Geen opmerkingen: