vrijdag 13 december 2019

Stijlvolle kerstkaarten #3 - Stampin' Up! Christmas Gleaming

Het is deze week Christmas Gleaming-week bij StampinClub Nederland;-).
En vandaag is de laatste kaart aan de beurt.

Hoewel het papier op dit moment uitverkocht is en in 2020 weer leverbaar (joepie!), kun je de stempelset nog wel steeds bestellen.

Ik maakte al eerder een aantal kaarten met deze leuke stempelset
en die wil ik je niet onthouden. Dus bij deze...


De basis voor deze kaart is Night of Navy Cardstock met daarop een stuk Very Vanilla Cardstock. Dit stuk heb ik eerst bewerkt met een embossingfolder Swirls & Curls.


Op deze basis heb ik een aantal laagjes van Cardstock en Brightly Gleaming Designer Papier geplakt.

Met de pons heb ik 3 kerstballen geponst uit het Designer Papier. 
Je kunt natuurlijk ook de ballen stempelen. Daarna heb ik ze dubbelgevouwen en met de rug tegen elkaar geplakt, zodat er een 3D-kerstbal ontstaat.

Nog een lintje en de tekst maken het helemaal af.

Meer inspiratie met deze stempelset vind je ook in dit bericht en in dit bericht.

Hieronder vind je een overzicht van gebruikte materialen.

Heb je vragen of wil je er ook mee aan de slag?
Ik help je graag en verzorg je bestelling met plezier!
Mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Christmas Ornament Punch
Christmas Ornament Punch
[132152]
€ 19,25

Geen opmerkingen: