donderdag 2 januari 2020

Gelukkig Nieuwjaar! - Stampin' Up! Nieuws en Painted Poppies

Hallo en welkom! 

Zijn we zomaar weer in 2020 beland en schrijf ik mijn eerste blogbericht van het nieuwe jaar. Ik hoop dat je het nieuwe jaar goed begonnen bent.

En ik wens je voor het komende jaar alle liefde, gezondheid, geluk en de beste wensen. En vooral veel creativiteit :-).

Na een heerlijke (en veel te korte) vakantie, ben ik vandaag weer een dagje aan het werk gegaan. Kunnen we weer wennen aan het normale ritme...;-).

Daarnaast ga ik dit jaar ook weer lekker door met het organiseren van gezellige & leerzame workshops en stempelfeestjes (misschien wel bij jou thuis!?). 
En probeer ik je te inspireren met zoveel mogelijk leuke projecten op de website, Facebook, Instagram, YouTube en Pinterest

Wil je op de hoogte blijven? 
Like, volg of abonneer je dan op een van de bovenstaande kanalen. Dan mis je niets meer!

Maar het jaar 2020 brengt voor mij ook leuke nieuwe uitdagingen, waar ik heel blij mee en trots op ben. Een aantal maanden geleden werd ik namelijk gevraagd om designteam lid te worden in het Feel Good Stampin' Design Team! En ik heb ja gezegd! Een supergave creatieve uitdaging waar ik heel veel zin in heb.


Het Feel Good Stampin' Designteam is een groep van 12 Nederlandse Stampin’ Up! Demonstrators die samen zijn gekomen om de bezoekers/ lezers te inspireren en hen met onze Stampin’ Up! projecten een goed gevoel (Feel Good) te geven.

Dit doen we o.a. door het organiseren van maandelijkse bloghops met thema’s, die een ‘Feel Good vibe’ hebben. En door de bezoekers/lezers van ons blog uitleg over het door ons gemaakte project te geven via beschrijving, foto tutorial of instructie video.

Elke 2e donderdag van de maand kun je vanaf 19.30 uur 'hoppen'. En de eerste bloghop is gepland op 9 januari a.s. 

Op deze manier geven we het Feel Good gevoel dat wij hebben, bij het maken van projecten en het werken met Stampin’ Up! producten zoveel mogelijk door.


Vanaf morgen gaat de nieuwe Stampin' Up! Mini Catalogus januari-juni 2020 live en start de Sale-A-Bration! Hieronder alvast een voorproefje van een van de mooie productlijnen: Peaceful Poppies.


Morgen meer informatie over de Sale-A-Bration op mijn website.

Wil je op de hoogte blijven? Abonneer je dan op dit blog door je mailadres in te vullen onder 'volg dit blog per e-mail' en ontvang een mailtje in je box, zodra er nieuwe berichten geplaatst worden. 

Een hele fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X



Sale-A-Bration start 3 januari t/m 31 maart 2020.
















1 opmerking:

gerrie zei


Gefeliciteerd Yvonne met je nieuwe designerschap.Erg leuk om elke maand een bloghop te organiseren met een stel andere dames. Kan me voorstellen dat je
er trots op bent. Natuurlijk ga ik kijken wat er getoond wordt, iets om naar uit te kijken.
Lieve groetjes, Gerrie.