vrijdag 3 januari 2020

Stampin' Up! Mini Catalogus januari-juni 2020 en Sale-A-Bration

Vandaag is het zover!

De Stampin' Up! mini-catalogus januari-juni 2020 is live en de Sale-A-Bration is van start gegaan!

In onderstaande online versie van de catalogus vind je de complete voorjaarscollectie nieuwe producten.


De mini-catalogus geldt van 3 januari t/m 2 juni a.s.

Er is nog plek voor de Mini-Catalogus PaperShare.
Klik op de afbeelding voor meer informatie.



Sale-A-Bration is van 3 januari t/m 31 maart 

In onderstaande online versie van de brochure vind je alle producten die je gratis kunt kiezen bij bestelling van (elke) € 60,00.


In onderstaand filmpje vertel ik je alles over de leukste en grootste promotie actie van Stampin' Up! En laat ik je een aantal producten (stempelsets en papierlijnen) zien die je GRATIS kunt kiezen tijdens Sale-a-Bration



Ik verzorg je bestellingen met plezier en help je graag verder!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


Bestellen kan ook via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl
Ik verzorg je bestelling met plezier!




Boek je eigen stempelfeestje bij jou thuis!
Neem contact op voor het plannen van een datum
mail@stampinclubnederland.nl



Je bent van harte welkom in het team van StampinClubNederland. Ik help je graag op weg in de wereld van Stampin' Up!

Geen opmerkingen: