zondag 5 januari 2020

Bloghop NL Stampin' Up! Demo's - Let's Party


Hallo en welkom bij de Bloghop van NL Stampin' Up! demo's. 

Als het goed is ben je via de website van Janneke op mijn blog terecht gekomen of ben je op mijn website gestart. 
Leuk dat je er bent!

Twee dagen lang kun je je laten inspireren door projecten met de allernieuwste producten van Stampin' Up! Gisteren was de eerste bloghop en vandaag is de tweede bloghop.

Door steeds op de 'volgende' button te klikken hop je verder en kom je langs de projecten van alle deelnemers. 

Het thema van de bloghop is: Let's Party.
En een feestje wordt het zeker de komende periode ;-) 

Sinds 3 januari is namelijk de nieuwe mini catalogus januari-juni 2020 live. 

Bovendien is ook de Sale-A-Bration van start gegaan! En dat betekent onder meer 3 maanden lang GRATIS producten kiezen bij elke €60,00 die je besteld.

Dit is mijn feestelijke bijdrage voor deze bloghop:


Ik heb een Pop-Up kaart gemaakt met een cadeauzakje. Ik heb er een stap-voor-stap beschrijving van gemaakt. Deze vind je <hier>

Voor de aankleding van de kaart, gebruikte ik de producten uit de gloednieuwe productlijn Best Dressed. Wat is deze productlijn gaaf, zeg!




Alle gebruikte materialen vind je aan het einde van dit bericht. En heb je vragen? Laat het me weten!


In de pocket zit een kaartje, waarop je de wensen voor de ontvanger kunt schrijven. En je kunt er wat geld of een (Fashion-) cadeaukaart in doen.

De tekst komt ook uit de set Dressed to Impress en ik heb deze gecombineerd met een Nederlandse tekst uit de set Speciaal voor Jou. Deze set kun je gratis kiezen bij besteding van € 60,00.




Ook de lippenstift in het tasje en de schoenen erachter komen uit de set Dressed to Impress. De andere afbeeldingen heb ik geknipt uit het Designer Series Paper Best Dressed.


De kaart heeft de afmetingen voor een standaard envelop en kan helemaal platgevouwen worden, net als het tasje. Je kunt de kaart dus ook per post versturen.

Zoals gezegd vind je hieronder de gebruikte materialen en alle informatie over de Sale-A-Bration. Heb je vragen, wil je meer informatie of een bestelling plaatsen? Ik help je graag!

Voor nog meer inspirerende projecten, kun je verder 'hoppen' naar de website van Ingrid

Klik op de onderstaande button.


       

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



























13 opmerkingen:

Kaatjecreatief zei

Ik heb niets met deze stempelset, maar nu ik jouw creatie zie.... Tja, misschien toch? Leuke kaart!

Ingrid Heijnen zei

Echt heel gaaf Yvonne!

elly zei

Mooi hoor Yvonne, je hebt er een prachtig plaatje van gemaakt!

kaneeltje zei

Prachtig! Leuk de combinatie van de twee tekststempels.

Ilona zei

Een hele mooie creatie van een onwijs leuks setje.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gaaf gedaan Yvonne!! SU-per!

Janet Raangs-van Wijk zei

Wat een geweldige kaart Yvonne!

Wilma de Korte zei

Superleuk Yvonne!
Bedankt voor je inspiratie :-)

Stampin' Harmony zei

Echt een meidenkaart. Super gemaakt!!

Marlieke zei

Dit is leuk gedaan zeg! Het is een heel project geworden zo.

Ellen Liefting zei

Wat een ontzettend leuke kaart met deze geweldige set. Zo verfijnd en mooi uitgewerkt. Dankjewel voor de inspiratie.

StampinCronelia zei

Erg leuk gedaan!

Janneke zei

Wat ontzettend leuk gemaakt Yvonne ;O)