dinsdag 7 januari 2020

Gefeliciteerd - Stampin' Up! Peaceful Poppies

Het is deze week Peaceful Poppies-week bij StampinClubNederland.

Ik ben afgelopen weken aan de slag gegaan met deze mooie productlijn en ik laat je de komende dagen verschillende projecten zien, die ik ermee maakte.

De productlijn kun je vinden op pagina 24 in de Stampin' Up! januari-juni 2020 mini-catalogus.

Hierin vind je hele mooie en inspirerende voorbeelden. De kleur Poppy Parade (hoe kan het ook anders) voert de boventoon. Maar de 'poppies' (klaprozen) zijn in andere kleuren ook heel erg mooi. 


Voor de kaart die ik vandaag laat zien gebruikte ik Rich Razzleberry en Old Olive inkt en een aqua painter om het bloemetje en de blaadjes in te kleuren. 

Deze kleur past perfect bij het paarse (Blackberry Bliss) Designer Series Paper Peaceful Poppies.


De basiskaart bestaat uit een stuk Sahara Sand Cardstock van 12,5 cm x 25 cm. Deze is dubbelgevouwen.

De voorkant is bewerkt met de 3D embossingfolder Layered Leaves. Deze embossingfolder is iets kleiner dan de voorzijde van de kaart. De strook die 'overbleef' heb ik eraf gesneden.

Aan de binnenzijde plakte ik een strook Designer Papier Peaceful Poppies

Op de voorzijde is een cirkel geplakt, die ik stanste met de stans uit de bijpassende Painted labels dies. Hierop heb ik de blaadjes als een soort van krans rondom opgeplakt.

De bloem en blaadjes komen uit de Peaceful Poppies Elements. Een pakketje van 8 vellen voorbedrukte afbeeldingen en vormen. Je vindt in het pakket telkens 2 vellen van zwart karton met diverse vormen/randen/banners, dik karton met voorbedrukte en gekleurde bloemen/blaadjes, vellum met bloemen/blaadjes en aquarel papier met bloemen/blaadjes, die je naar wens zelf kunt inkleuren.


Ook op de kaart hierboven gebruikte ik de bloemen en blaadjes uit dit pakketje, gecombineerd met het Designer Papier.

De lijst met gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht met een link naar de webshop, waar je ze direct kunt bestellen. 

Je kunt ook een e-mail sturen om je bestelling te plaatsen: mail@stampinclubnederland.nl
Ik verzorg je bestelling met plezier!

Plaats je een bestelling van minimaal € 60,00, dan mag je een gratis product kiezen uit de speciale Sale-A-Bration brochure. Bijvoorbeeld de Nederlandse stempelset Speciaal voor jou. 

De teksten uit deze set gebruikte ik op de kaarten.


Kom je donderdagavond 9 januari (vanaf 19.30 uur) ook weer even langs op de website? Ik doe mee aan de Feel Good Stampin' Bloghop en ik heb dan ook weer een paar leuke projecten met de Peaceful Poppies productlijn met uitgebreide video tutorial en werkbeschrijving om te downloaden.





Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Painted Poppies Bundle
€ 63,00
Painted Poppies Cling Stamp Set
€ 28,00
Painted Labels Dies
€ 42,00
Peaceful Poppies Designer Series Paper
€ 14,00
Sahara Sand A4 Card Stock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Rich Razzleberry Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Old Olive Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Layered Leaves 3D Embossing Folder
€ 11,00
Aqua Painters
€ 21,00





1 opmerking:

gerrie zei


Wat een mooi voorbeeld weer, net als de bloghop, gefeliciteerd trouwens, ik zag aan je zijkant dat je hier designlid van bent geworden. Jouw voorbeelden inspireren me erg hoor, ik zou niet weten wat ik moet kiezen, er is zoveel moois. Ik verheug me op zaterdag, liefs, Gerrie.