donderdag 9 januari 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Let's Celebrate



Hallo en welkom bij de allereerste bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Wij zijn een groep van 12 Nederlandse Stampin' Up! Demonstrators die jou willen inspireren en je met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good) willen geven. Elke 2e donderdag van de maand kun je vanaf 19.30 uur 'hoppen'.

Ieder van ons heeft van het project een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto-tutorial of video, zodat je zelf ook met een goed gevoel aan de slag kunt gaan met de Stampin' Up! producten.

En vandaag is dus de eerste bloghop!
Het thema deze maand is: Let's  Celebrate

Elk moment -hoe klein of groot ook- is het waard om te vieren.
Alles kun je (en zou je moeten) vieren.


 Ik heb een kaart gemaakt, die je voor elk van deze feestelijke momenten kunt gebruiken. 

En als je iets te vieren hebt, dan hoort daar (soms) ook een traktatie bij. En daarvoor is deze alternatieve pillow box wellicht een leuk idee.

Het idee voor deze pillow box komt van Jackie Noble 
met wie ik swaps uitwisselde tijdens On Stage in Dortmund.


Voor beide projecten gebruikte ik de materialen uit de vrolijke en mooie productlijn Peaceful Poppies

Deze lijn vind je vanaf pagina 24 in de januari-juni 2020 mini-catalogus. Alle materialen die ik gebruikte met een link naar mijn webshop, vind je onderaan dit bericht.


De beschrijving van de projecten kun je via de link hieronder downloaden.   



Natuurlijk kun je alle gebruikte materialen bij mij bestellen. Ik verzorg je bestelling met plezier!

En als je bestelling dan € 60,00 bedraagt, mag je een gratis product kiezen uit de speciale Sale-A-Bration brochure. 



Bijvoorbeeld deze Nederlandse stempelset, die ik gebruikte op mijn kaart.


Bedankt voor je bezoek. Ik ben benieuwd wat je van de projecten vindt. Laat gerust je reactie achter onderaan dit bericht.

Je kunt nu lekker verder hoppen naar het volgende blog voor meer inspiratie door op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland) te klikken.




Een fijne dag 
en tot stempels!

Yvonne
X




Painted Poppies Bundle
€ 63,00
Painted Poppies Cling Stamp Set
€ 28,00
Painted Labels Dies
€ 42,00
Peaceful Poppies Designer Series Paper
€ 14,00
Peaceful Poppies Elements
€ 7,75
Whisper White 1/4" (6.4 Mm) Crinkled Seam Binding Ribbon
€ 9,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Poppy Parade Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75
Poppy Parade A4 Cardstock
€ 10,50
Kraft Pillow Boxes
€ 6,00
Poppy Parade Dark Stampin' Blends Marker
€ 5,50 

10 opmerkingen:

DB zei

Wat een leuke combinatie. Dat pillow boxje is echt schatting. Ben blij dat je bij het Design Team bent!!
Groetjes,
Danielle

Lotte zei

Superleuke kaart! Het zou zomaar kunnen dat ik die na ga maken - dank je wel voor het delen

Prulleke zei

Leuk doosje. Die elements zijn echt zo leuk om mee te spelen.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie projecten Yvonne! Leuk idee met de pillow-box!

kaneeltje zei

Een prachtige kaart! ❤️💚

Sandra Korten zei

Prachtige set zo om aan iemand te geven.

Wilma de Korte zei

Supergaaf Yvonne! Zowel de kaart als de pillow box :-)

Janneke zei

Wat een mooie creaties Yvonne, heel gaaf gedaan!

Nina zei

Superleuke projecten, maar vooral de halve pillowbox.

Durvina zei

Wat een gave creaties, is ook zo'n ontzettend mooi set!

groetjes, Durvina