zaterdag 18 januari 2020

Stampin' Up! Open Dag bij StampinClubNederland

Het is weer weekend! Heb je nog plannen?
Na een paar drukkere weken, ga ik even wat puntjes van mijn 'to do'-list afmaken. En natuurlijk ga ik ook even aan de slag met stempels, inkt en papier.

Afgelopen weekend was de Open Dag, die ik organiseerde ter gelegenheid van de nieuwe Stampin' Up! Januari-Juni 2020 Mini Catalogus. 

Via Instagram en Facebook heb ik vorige week al het e.e.a. laten zien. Mocht je ook actief zijn op Social Media, dan ben je van harte welkom om mij te volgen. Dat vind ik leuk ;-).

Als je niet actief bent op Social Media, dan laat ik je via deze weg ook nog even zien wat we allemaal gedaan hebben tijdens de gezellige Open Dag.


Bij binnenkomst kreeg iedereen een tasje, dat ik maakte met de producten uit de productlijn Best Dressed. 

Alle gebruikte materialen voor dit tasje vind je onderaan dit bericht.


In het tasje stopte ik wat mini-kaartjes om zelf te bestempelen, wat Heart Doilies en lint. En...een lot!
Met dit lot maakte iedereen die aanwezig was, kans op een leuke prijs.

De uitslag vind je onderaan dit bericht!


Ik had verder heel veel voorbeelden gemaakt met de nieuwe producten, stempels en stansen.
Er was een BOGO-party en er kon een kaartje (Make 'n Take) worden gemaakt.

Make & Take
Helaas ben ik in de drukte vergeten foto's te nemen tijdens de middag. Maar ik maakte vooraf wel nog <dit fimpje>. 


Voor de Make 'n Take kon dit kaartje gemaakt worden met de Painted Poppies stempelset en het schitterende bijpassende Designer Series Papier.


Het was een supergezellige middag en iedereen was erg enthousiast! En daar word ik dan weer heel blij van ;-).

VERLOTING
Hieronder -zoals beloofd- nog de uitslag van de verloting. Mijn dochter heeft 2 loten getrokken.


En de volgende lotnummers zijn in de prijzen gevallen:

Eyelet Lace Embossingfolder
is gevallen op lotnummer:
675


Kerchief Kaartenpakket 
voor het maken van 8 kaarten
is gevallen op lotnummer:
677


Heb jij het winnende lot? Gefeliciteerd!

Neem even contact met mij op per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Dan zorgen ik ervoor dat de prijs bij jou afgeleverd wordt. 

Een fijne dag
en tot stempels!

Yvonne
X



Dressed To Impress Bundle (English)
€ 57,50
Dressed To Impress Photopolymer Stamp Set (English)
€ 22,00
All Dressed Up Dies
€ 42,00
Best Dressed 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 14,00
Best Dressed 3" X 3" (7.6 X 7.6 Cm) Note Cards & Envelopes
€ 9,75
Best Dressed Tassels
€ 9,75
Basic Gray Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mint Macaron Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Lovely Lipstick Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Daffodil Delight Classic Stampin' Pad
€ 9,00

Geen opmerkingen: