maandag 20 januari 2020

Sale-a-Bration: Happy Birthday to You - Cadeaubonnen

Onlangs mocht ik een aantal cadeaubonnen verzorgen voor jarige Stampin' Up! liefhebbers.



Ik verpakte de cadeaubonnen in de mooie en feestelijke Copper Dotted Treat Bags.

Je kunt cadeaubonnen bij mij bestellen vanaf € 10,00 voor elk gewenst bedrag. En ik pak 'm ook feestelijk voor de ontvanger in.


Voor een extra feestelijk tintje gebruikte ik de afbeelding en tekst uit de stempelset Happy Birthday to You.

Ik kleurde de gestempelde afbeelding in met Crumb Cake, Early Espresso, Melon Mambo en Granny Apple Green inktpads en een Aquapainter


Deze stempelset vind je niet in de catalogus. Maar kun je GRATIS kiezen bij een bestelling van € 60,00.

Bij aanschaf van alle materialen om deze leuke zakjes zelf te maken, kom je al aan € 60,00. Zie een overzicht van de gebruikte materialen hieronder. 

Natuurlijk verzorg ik graag je bestelling. 
Je kunt me mailen op: mail@stampinclubnederland.nl
Alle informatie vind je op de pagina Catalogus & Bestellen.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




Happy Birthday To You Cling Stamp Set (English)
€ 0,00
Copper Dotted Treat Bags
€ 6,75
Aqua Painters
€ 21,00
Jet Black Stāzon Ink Pad
€ 12,00
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Early Espresso Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Melon Mambo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Granny Apple Green Stampin' Pad
€ 9,00
Pearl Basic Jewels
€ 6,00


Sale-a-Bration: tot en met 31 maart 2020


Boek een stempelfeestje bij jou thuis en verdien de GRATIS stempelset Little Ladybug




Gratis Mini-Papercutter, GRATIS proefpakket papier en een GRATIS stempelset. 

Meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl


Geen opmerkingen: