vrijdag 24 januari 2020

Vurrukkuluk! - Uit de Stampin' Up! Catalogus #1

Regelmatig wordt mij gevraagd, hoe ik aan mijn inspiratie kom voor de projecten die ik maak. 

Er zijn natuurlijk meerdere 'bronnen', zoals bijvoorbeeld Pinterest. Een groot prikbord, waar je al je inspirerende ideeën online kunt bewaren.

Voor elk onderwerp kun je een apart prikbord maken, zodat je alle inspiratie makkelijk kunt terug vinden. 

Je kent het misschien al wel. En zo niet, neem eens een kijkje!


Zo heb ik een aantal borden van een bepaalde (favoriete) stempelset. En ik heb borden per uitgave van de Stampin' Up! catalogus. 

Het nieuwste bord is uiteraard van de januari-juni 2020 mini-catalogus.



En dat is ook gelijk mijn volgende inspiratie bron: de Stampin' Up! catalogus.

Leuk om de voorbeelden na te maken (zeker bij gebrek aan inspiratie ;-) ). Van daaruit ontstaan bij mij vaak weer veel leuke, nieuwe ideetjes. 

Ik heb al regelmatig projecten gedeeld die ik maakte op basis van de catalogus. Maar vanaf nu maak ik er een vaste rubriek van op mijn blog, genaamd:

Uit de Stampin' Up! Catalogus 

Vandaag deel 1




Dit leuke doosje staat in de januari-juni 2020 mini catalogus. Je vindt 'm op pagina 21.

En zoals je ziet is de gebruikte stempelset er ook in het Nederlands! Hij heet Knuffels op papier en bevat leuke teksten voor elke gelegenheid.

Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Hieronder een korte beschrijving van hoe je het doosje maakt.

Hoe maak je dit doosje:

  • De basis is de mini Shipping Box uit de jaarcatalogus. De flappen van het doosje heb ik naar buiten gevouwen en vastgeplakt met Mini Glue Dots.
  • Het Melon Mambo ruitjes papier is uit de Designer Series Paper Brights is steeds een 0,5 cm kleiner dan het doosje en is rondom opgeplakt. 
  • De hengels zijn stukjes Braided Burlap trim, die zijn vastgezet met splitpennen.
  • Voor het label heb ik de Granny Apple Green Stampin' Blends gebruikt om een kleurverloop van donker naar licht te maken.
  • Met de bijpassende So Sweetly stansen zijn de verschillende labels gestanst. Het kleine label is doormidden geknipt en aan de boven- en onderkant van het grote geschulpte rechthoek geplakt.
  • De stempel is twee keer afgedrukt op Whisper White Cardstock: 1x in Melon Mambo inkt en 1x in Early Espresso inkt. Daarna is de tekst uitgeknipt en op de Melon Mambo afdruk geplakt.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Knuffels Op Papier Bundle (Dutch)
€ 59,25
Knuffels Op Papier Cling Stamp Set (Dutch)
€ 27,00
Stitched So Sweetly Dies
€ 39,00
Mini Shipping Boxes
€ 6,00
Brights 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 14,00
5/16" (8 Mm) Braided Burlap Trim
€ 9,75
Metallic Brads
€ 5,50
Granny Apple Green Stampin' Blends Markers Combo Pack
€ 11,00
Melon Mambo Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Early Espresso Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Layering Circles Dies
€ 42,00

1 opmerking:

gerrie zei


Wat super dat je ons hierop wijst. Natuurlijk sla je zoiets over als je de gids doorbladert, maar door deze tip te geven, kijk je er pas naar. En dat ben jij natuurlijk weer door er ook een beschrijving bij te geven, thanks.
Groetjes, Gerrie.