woensdag 12 februari 2020

Stampin' Up! Parisian Blossoms - Shabby Chic & Vintage

Afgelopen maandag liet ik al 2 kaarten zien die vorige week vrijdag zijn gemaakt tijdens de Shabby Chic/ Vintage workshop.

Vandaag wil ik je nog 2 andere kaarten laten zien, die ik maakte voor deze workshop. Een van deze twee kaarten kon gekozen worden.


Voor de eerste kaart is de basis Pool Party Cardstock. En daarop een stuk Designer Serie Paper uit de Parisian Blossom productlijn.


De randen zijn beinkt met Smoky Slate inkt. 

Uit een ander stuk Pool Party cardstock stanste ik een rand met behulp van de Delicate Lace Stansen.

Een stuk Whisper White cardstock is bestempeld met een tekststempel uit de Parisian Beauty stempelset in de kleur Petal Pink.

De bloesem is ook met Smoky Slate inkt afgedrukt en daarna ingekleurd met Stampin' Write Markers in de kleur Petal Pink, Pear Pizzaz en Old Olive.


De tweede kaart heeft dezelfde opbouw. Alleen is er andere Designer Papier gebruikt. En in plaats van de bloesem stempelde ik hier de Eiffeltoren op het stuk Whisper White. Hier zijn naast de tekst stempel (in Pool Party inkt) ook wat 'post' stempels afgedrukt met Crumb Cake. 


Uit het designer papier knipte ik nog wat bloemen. En een klein bloemtje is gestempeld. Tot slot wat Champagne Rhinestones om het af te maken.


Workshops kun je ook bij jou thuis organiseren.
Nodig wat mensen uit die het leuk vinden om creatief bezig te zijn. Ik kom met mijn materialen en veel voorbeelden. En samen maken we dan -in overleg- 2 projecten, zoals een kaart of cadeauverpakking.
Gegarandeerd een leuke en creatieve ochtend of avond.

Hieronder nog de gebruikte materialen.
Heb je vragen? Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Product List

Geen opmerkingen: