donderdag 13 februari 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Lots of Love



Hallo en welkom bij de 2e Bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam! 

Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs 12 websites met inspirerende projecten. 

En van elk project is een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up! Met Valentijnsdag voor de deur is het thema deze maand: Lots of Love.

Ik heb lots of love voor deze lieverds :-).


Ik maakte dit lijstje van een borduurring. Je kunt er kleine kaartjes met een lieve tekst of -in mijn geval- foto's van de liefste achter de bloemetjes plaatsen. 


Ik gebruikte het nieuwe Designer Papier Pleased as a Punch. Dit papier is qua kleur en afbeeldingen zo mooi en vrolijk. En het geeft echt een voorjaarsgevoel. De afbeeldingen kun je allemaal snijden met de diverse ponsen uit de 2020 Januari-Juni Mini Catalogus. 

Het papier is verkrijgbaar t/m 31 maart a.s. of zolang de voorraad strekt. En er zijn nog meer verrassend bijpassende producten verkrijgbaar. 



Een complete beschrijving van dit project kun je hieronder vinden (klik op de banner).


Heb je vragen of wil een bestelling plaatsen?
Neem contact met mij op. Ik help je graag!




Tijd om verder te 'hoppen' naar het volgende blog door op de naam na die van mij (Yvonne Neefjes) te klikken.  Ik ben benieuwd wat je ervan vond. Laat gerust een reactie achter. Veel plezier!






Heart Punch Pack
[151292]
€ 41,50

5 opmerkingen:

Lotte zei

Jeetje hoe leuk is dat ! Superleuk gemaakt

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk idee Yvonne! Ziet er heel erg leuk uit!

gerrie zei


Wat een super idee weer Yvonne, hoe kom je er aan, wat ben je toch creatief
Je schatjes staan er prachtig op.
Lieve groetjes, Gerrie..

DB zei

Heel erg leuk! Tof zo met die borduurring en die leuke kleuren.
Groetjes,
Danielle

Unknown zei

Wat gaaf!
Ziet er prachtig uit.

Groetjes, Durvina