zaterdag 15 februari 2020

Welkom bij het team! - Stampin' Up! Pleased as a Punch

Hallo en leuk dat je weer even op mijn website langskomt. Op het moment dat je dit leest zit ik in Jever voor een gezellig en inspirerend weekend met het team. 

Binnenkort zal ik hier een verslagje plaatsen. Vind je het leuk om al eerder impressies te ontvangen? Volg me dan op Facebook of Instagram.

Vandaag heb ik een paar vrolijke kaartjes voor je in een leuk modelletje.




Ik maakte ze voor de nieuwe leden van het StampinClub team. Zij zijn afgelopen maand ingestapt. En ontvingen eerder deze week een welkomstpakketje.


Het papier dat ik gebruikte is de Pleased as a Punch Designer Series Paper. Dit vrolijke papier in sprekende voorjaarskleuren is zo mooi.

En het is verrassend bijpassend bij diverse ponsen uit de Stampin' Up! januari-juni minicatalogus 2020.

Meer informatie en verrassend bijpassende producten vind je in onderstaande flyer.


Alle gebruikte materialen kun je bij mij bestellen.
Per e-mail of rechtstreeks in de webshop.
Voor vragen kun je altijd contact met mij opnemen:
mail@stampinclubnederland.nl



Dan ben je van harte welkom!
Je schaft het startpakket aan voor € 129,00 en stelt deze helemaal zelf samen met producten van jou keuze t.w.v. € 175,00. En tijdens Sale-a-Bration ontvang je veel leuke extra's. 

Daarna profiteer je van veel leuke extra's, bijeenkomsten en...minimaal 20% korting op je bestellingen.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: