maandag 17 februari 2020

Voor jou, van harte - Stampin' Up! Tijdloze Tulpen

Ik heb een heerlijk en gezellig weekend gehad.
Lekker een aantal dagen kletsen en voor veel stempelen en leuke, inspirerende projecten maken.
Binnenkort lees je er meer over...


De stempelset Tijdloze Tulpen is een nieuwe Nederlandse set uit de Januari-juni minicatalogus 2020 van Stampin' Up! En de set doet zijn naam eer aan. Want deze tulpen kun je eindeloos gebruiken voor elke gelegenheid.  


Voor de kaart hierboven is als basis Whisper White Cardstock gebruikt. Op een los stuk Whisper White heb ik een aantal stelen en bloemen gestempeld in Daffodill Delight en Pear Pizzaz.

Daarna heb ik het stuk bewerkt met de embossingfolder Subtle 3D. Deze geeft een hele subtiele linnenstructuur aan het papier. Hierdoor geef je een eenvoudige kaart net even iets extra's.


Met de bijpassende Tulip Builder Pons kun je de tulpen en het blad ook ponsen. Hierdoor kun je wat meer diepte op je kaart realiseren, zoals bij deze kaart.


De kleine tekstjes zitten ook in de set en zijn gestempeld op een klein labeltje, dat ik sneed uit Whisper White Cardstock.

Hieronder vind je een overzicht van alle materialen, die ik gebruikte en die via mij te bestellen zijn.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




Linen Thread
[104199]
€ 6,00

Geen opmerkingen: