vrijdag 28 februari 2020

Tijdloze Tulpen - Uit de Stampin' Up! catalogus #2

Regelmatig wordt mij gevraagd, hoe ik aan mijn inspiratie kom voor de projecten die ik maak. De Stampin' Up! catalogus is een van de inspiratiebronnen, die ik gebruik.


En daarom besloot ik er een maandelijkse vaste rubriek van te maken: 
Uit de Stampin' Up! Catalogus 

Elke 4e vrijdag van de maand maak ik een kaart, cadeauverpakking of ander project uit de catalogus. Samen met de uitleg kun je er thuis ook zelf mee aan de slag.

Vandaag deel 2. Het overzicht van de gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht en zijn bij mij te bestellen.



Voor deel 2 van de rubriek gebruikte ik de Tijdloze Tulpen. En maakte er deze kaart mee, die je kunt vinden op pagina 67 van de Januari-Juni 2020 catalogus.

Hoe maak je de kaart:
  • Snij een vel Pool Party A4 Cardstock in de lengte doormidden op 10,5 cm en vouw deze dubbel.
  • Snij met behulp van de Stitched Rectangles stans een rechthoek uit het Designer Series Paper Subtles. Je kunt de rechthoek ook snijden. De afmeting is 7,5 cm x 11 cm. Plak dit rechthoek op de basiskaart. 
  • Snij twee stroken uit Black Berry Blizz: 3 cm x 10 cm en 2,5 cm x 8,5 cm.
  • Knip ze tot banners, door er aan de uiteinden driehoekjes uit te knippen. En plak ze op elkaar met Dimensionals. Plak ze vervolgens in het midden over het Designer Paper.
  • Stans uit Whisper White Cardstock het grote label met de Stitched Labels stansen.  
  • Bestempel dit label met de stelen uit de Tijdloze Tulpen met inkt in Pear Pizzaz. Plak het label op de kleinste banner.
  • Stempel op een apart stuk Whisper White een grote tulp in Black Berry Blizz. Een kleinere tulp in Daffodil Delight en de kleinste tulp in Flirty Flamingo. Knip en pons de tulpen uit. Stempel tenslotte een blaadje en pons deze ook uit.  
  • Plak alle tulpen op het label over de stelen. De kleinste en middelste tulp is met lijm geplakt de grootste tulp en het blaadje is met een dimensional iets verhoogd opgeplakt.
  • Stempel de tekst op een strookje Whisper White en plak deze over het label.

Veel succes en plezier bij het maken van de kaart!

Tot stempels!

Yvonne
X




Product List

Geen opmerkingen: