dinsdag 25 februari 2020

Hello Fabulous - Stampin' Up! Dressed To Impress


Met de productlijn Best Dressed kun je gave fashionable kaarten maken voor jonge meiden en dames. Ik heb er een paar voor je, die ik je hier wil laten zien. 

De suite bevat kleurrijk en vrolijk Designer Paper Best Dressed, de stempelset Dressed To Impress en bijpassende stansen All Dressed Up dies. Met deze stansen kun je onder meer deze leuke tasjes en ook rugzakjes maken.


Voor dit kaartje gebruikte ik de resten van het Designer Papier op een basis van Blackberry Bliss Cardstock. Het frame met de geschulpte rand maakte ik met de So Sweetly stansen.



Om de kaart is een stuk bijpassend lint gestrikt en hieraan heb ik een kwastje bevestigd.

De stempels zijn 'ingekleurd' met de stempels zelf. In de set zitten namelijk een aantal 'vlekken' stempels. Hiermee kun je met een andere kleur over de gestempelde afbeeldingen stempelen en zo de afdrukken 'inkleuren'.


Tot slot nog twee mini-kaartjes. Leuk voor bij een cadeautje, bosje bloemen of gewoon zomaar.
Het zijn de Best Dressed Note Cards & Envelopes en deze zijn ook onderdeel van de productlijn. 

Je vindt de complete lijn en alle producten op pagina 55 van de Januari-Juni 2020 catalogus.

En alle materialen kun je bij mij bestellen:
mail@stampinclubnederland.nl


Voor deze kaartjes gebruikte ik de voorbeelden op pagina 54 als inspiratie. De bloemen en lippenstiften zijn deels geknipt uit het Designer Series Paper en heb ik gecombineerd met stempelafdrukken.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

Workshop Best Dressed
Vrijdag 27 maart 2020
10.00 - 12.30 uur



We gaan aan de slag met de stempels, stansen, het vrolijke papier en de accessoires uit de gelijknamige productlijn.

Er zijn nog een paar plekjes vrij.
Aanmelding kan via: mail@stampinclubnederland.nl




Geen opmerkingen: