zondag 23 februari 2020

Snelle kaarten en cadeauverpakking - Stampin' Up! Peaceful Poppies

De Painted Poppies stempelset is een hele populaire set uit de januari-juni 2020 minicatalogus van Stampin' Up! Eerder deze week kon je in dit bericht al een kaart zien, waarbij ik de masking techniek toepaste.

Als je net begint met stempelen is de stempelset ook een hele mooie set. Vandaag laat ik je snelle en eenvoudige kaarten en een cadeauverpakking zien. 

Ik heb hiervoor de stempelset Painted Poppies combineerd met de Peaceful Poppies Elements.

En ik gebruikte daarbij slechts twee kleuren cardstock (Poppy Parade en Whisper White) en twee kleuren inkt (Poppy Parade en Memento Zwart).


De eerste kaart is alleen een Whisper White basiskaart met daarop een aantal stempelafdrukken van de klaprozen. Met de 'vlek' stempel heb ik in Poppy Parade wat kleur aangebracht. Langs de onderkant van de bloemen is een rand uit de Peaceful Poppies Elements geplakt.

De Peaceful Poppies Elements zijn voorgestanste elementen bestaande uit 8 vellen, 2 vellen per print: zwarte elementen, bloemen op dik cardstock en bloemen op vellum en watercolour papier.


Voor de tweede kaart heb ik een achtergrond gestempeld met Poppy Parade inkt op dezelfde kleur cardstock. Daarop heb ik 3 banners geplakt met Dimensionals. Op de banners zijn de voorgestanste klaprozen geplakt.



De volgende kaart is qua kleurstelling omgekeerd van de eerste kaart. De basis van deze kaart is Poppy Parade en daarop een stuk Whisper White dat ik bestempelde met Memento zwart.

Ook hier is een banner gebruikt, die horizontaal geplakt is. En twee voorgestanste elementen.


Tot slot een kant-en-klare Pillow Box waarop ik de zwarte, voorgestanste elementen heb bevestigd. Samen met de voorgestanste klaprozen. Daaronder heb ik een banner bevestigd uit Whisper White Cardstock.


Alle gebruikte materialen kun je bij mij bestellen.
Plaats je een bestelling van minimaal € 60,00 tussen nu en 31 maart a.s., dan ontvang je een gratis product uit de speciale brochure.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



1 opmerking:

gerrie zei


Hele leuke kaarten Yvonne. Bedoel je met de vlekstempel die stempel die op de stempel van de poppies staat???