vrijdag 21 februari 2020

Dubbele Masking Techniek - Stampin Up! Painted Poppies

Vandaag staat er een nieuw filmpje op mijn You Tube-kanaal! Daarin laat ik je zien hoe je deze kaart maakt.


Deze kaart maakte ik afgelopen maand tijdens een workshop, waarin de Productlijn Peaceful Poppies centraal stond.


De complete productlijn is te vinden op pagina 24 t/m 27 van de januari-juni 2020 mini catalogus.

Bekijk hieronder de video of klik op <deze link>



Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht en kun je bij mij bestellen. Per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl of via de webshop.

Bij elke bestelling vanaf € 60,00 verzend ik gratis en je mag een gratis product kiezen uit de speciale sale-a-brationfolder. Deze aanbieding geldt t/m 31 maart a.s. Neem contact met me op voor meer informatie.





Stamparatus
[148187]
€ 59,00

Geen opmerkingen: